Gå til innhold

Young Royals på Netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser? Vad tycks? 

Jeg liker den veldig godt! Håper på flere sesonger. 

Anonymkode: 538ab...a73

Skrevet

Ikke sett! Hvordan sjanger er det? Bortsett fra tittelen da :P 

AnonymBruker
Skrevet

Likte den godt. Lurer på om Ingrid Alexandra og Sverre Magnus kan relatere 

Anonymkode: 79b48...cab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slukte hele sesongen, syntes den var ganske bra! Likte castingen av ungdommene, troverdige karakterer. 

33 minutter siden, Yuumi said:

Ikke sett! Hvordan sjanger er det? Bortsett fra tittelen da :P 

Ungdomsserie, minner litt om skam, men med kostskole og kongelige. 

Anonymkode: 7d2f0...bcd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2021 den 22.29):

Jeg slukte hele sesongen, syntes den var ganske bra! Likte castingen av ungdommene, troverdige karakterer. 

Ungdomsserie, minner litt om skam, men med kostskole og kongelige. 

Enig! Særlig søskenparet. Veldig troverdige karakterer, selv om enkelte var litt stereotypiske.

Anonymkode: 538ab...a73

Skrevet

Simon og Sara er de kanskje beste karakterene foruten August. Men er de tvillinger?

Felize(er det riktig?) synes jeg ikke er fullt så troverdig, merkelig klesstil og veldig lite troverdig at hun er så styrt av morens forventninger.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, fru Alving said:

Simon og Sara er de kanskje beste karakterene foruten August. Men er de tvillinger?

Felize(er det riktig?) synes jeg ikke er fullt så troverdig, merkelig klesstil og veldig lite troverdig at hun er så styrt av morens forventninger.

Som hestejente syntes jeg ihvertfall Kingsland boblevest til alle anledninger på rikmannsjente er temmelig spot on troverdig klestil 😂 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som hestejente syntes jeg ihvertfall Kingsland boblevest til alle anledninger på rikmannsjente er temmelig spot on troverdig klestil 😂 

Ja det kan godt være😅 Tenker mer på store rutete bluser og hårspennene, men jeg er langt unna tenårene så hva vet jeg🤣

Skrevet

Elsket serien! Selv om jeg sikkert er langt eldre enn målgruppen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langt unna målgruppen, men for en fin serie!! Så fine og troverdige intime scener mellom rollefigurene, for en kjemi! Skulle gjerne sett at serien var noen episoder lenger så det var tid til å utforske flere perspektiver, bl.a. medias rolle og forholdet mellom Wilhelm og moren. 

Anonymkode: 67b98...d0e

AnonymBruker
Skrevet
fru Alving skrev (På 7.7.2021 den 17.52):

Kommer frem i serien at Sara går et år om igjen, pga mobbing osv på den gamle skolen (mye fravær). Tenker derfor at hun sikkert er året eldre enn Simon, men går nå derfor i samme årsklasse.

Anonymkode: f3dd2...9a8

• 1 måned senere...
Skrevet

Nydelig serie, og sluttet så fortvilende, mååå komme en sesong 2 her ja 🍀

Anonymkode: 0805f...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...