AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hvordan merket du at du ikke produserte nok melk? Anonymkode: 1cc8a...0af
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 At ungen ikke klarer å spise, går ned i vekt, ingen melkespreng Anonymkode: 49683...c15
tussi84 Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Ungen brukte 2 t ved brystet og fikk i seg 10 ml. Fikk beskjed om å pumpe hver 3 time + legge til barnet til brystet ofte for å øke produksjonen. Barnet slet med å få tak, og det var bare kaving og frustrasjon for Oss begge. Satt derimot og pumpet når jeg hadde mulighet, men oftest kom det ingenting. De gangene jeg var heldig kom det kanskje 20 ml til sammen, etter 1 t med pumping. Det kom aldri noe mer, så etter 4 ukers forsøk så gav jeg meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Barnet hadde et vekttap på 13 % etter fødsel. Hun fikk sugetak og jeg trodde jeg ammet henne, men ingenting kom ut. Startet med pumping og fikk ut noen mL hver 3.time men det ble bare mindre og mindre, på tross av at de ansatte på sykehuset fastholdt at «melken kommer i ettermiddag», og den type bastante uttalelser. Til slutt måtte også de innse at dette ikke kom til å gå. Var en befrielse å gå over på mme. Anonymkode: cc8d7...b81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå