Gå til innhold

Sambo, Nippel. Hvilke andre ord er i bruk på KG men sjeldent ute i den virkelige verden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 19.26):

Blir ikke «nippel» brukt i virkeligheten? Jeg er 24, INGEN rundt meg sier brystvorte. Snakker vi om de runde greiene på puppene våre så sier vi nippel eller nipler. Tror ikke jeg har hørt ordet brystvorte på år og dag

Anonymkode: 747a1...c32

Pinlig gjeng du omgås.

Anonymkode: 9e5ec...5dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 10.21):

Pinlig gjeng du omgås.

Anonymkode: 9e5ec...5dc

hvorfor det? brystvorte er et stygt navn på det. Burde vært endret. Vorte er jo noe stygt. Like ille som skambeinet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 19.26):

Blir ikke «nippel» brukt i virkeligheten? Jeg er 24, INGEN rundt meg sier brystvorte. Snakker vi om de runde greiene på puppene våre så sier vi nippel eller nipler. Tror ikke jeg har hørt ordet brystvorte på år og dag

Anonymkode: 747a1...c32

Det er omvendt. KG er det eneste stedet jeg vet om hvor folk fyrer seg opp og insisterer på "brystvorte", og later som de ikke skjønner bæret når noen sier nippel. Ordet brystvorte er så stygt at jeg sliter med bare å skrive det.

Ellers er det mye rart på prøverforumene. Å "gå inn i dpo-land" og "aksjeinnskudd"..

Anonymkode: 08c35...3c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/10/2021 at 2:43 PM, AnonymBruker said:

Nææh? :sjokkbla:

Har vel kanskje ikke sett det spesielt mye her, men "nybakt mor" ... eller "balsam for sjelen" ... Balsam for sjelen er verst! 

Ser for meg at de sitter der og liksom bare får masse balsam på seg eller noe, eller som en dame en gang sa, "da blir det RO i heimen!" :huh: Kanskje det har noe med at hun var selger i en butikk å gjøre og bare løy meg opp i ansiktet ... :blush: WoW, jeg er treig. 

Anonymkode: 622f1...887

"Nybakt mor" er et begrep som har blitt brukt i mange år, og "balsam for sjelen" er enda mye eldre. Det du tenker på er sannsynligvis "hårbalsam", men vær klar over at "balsam" egentlig betyr "salve", og "balsam for sjelen" brukes da i overført betydning om noe som er velgjørende, pleiende og helbredende for sjelen.

Selv har jeg aldri i mitt liv hørt noen bruke uttrykk som "kjønnsmarkedet" og "kuk-karusellen", annet enn enkelte brukere her på KG.

Anonymkode: cbd84...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

"Nybakt mor" er et begrep som har blitt brukt i mange år, og "balsam for sjelen" er enda mye eldre. Det du tenker på er sannsynligvis "hårbalsam", men vær klar over at "balsam" egentlig betyr "salve", og "balsam for sjelen" brukes da i overført betydning om noe som er velgjørende, pleiende og helbredende for sjelen.

Selv har jeg aldri i mitt liv hørt noen bruke uttrykk som "kjønnsmarkedet" og "kuk-karusellen", annet enn enkelte brukere her på KG.

Anonymkode: cbd84...225

rart å si nybakt mor egentlig når det er babyen som har vært i "ovnen"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-7-10 den 14.28):

Jeg hører mye oftere nippel enn brystvorte ute i det virkelige liv

Anonymkode: c2e7f...885

Da er du sikkert ganske ung? 

Tror aldri jeg har hørt noen si nippel, men så er jeg godt voksen. 

Typiske KG-ord er for meg ord som har med selve forumet å gjøre som Trådstarter/ TS , Hovedinnlegg/HI, bruker og moderator.

Kan også legge til ord som henspiller på kjente brukere eller tråder som Hoppetaujenta, Godtesnop, "dump han" eller åletrang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...