AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Lger rekkverk til trapp av lekter. De er ferdig pusset og beiset og skulle etter planen monteres i morgen, men i dag ved test fant vi et område med rennende sevje/kvae. Kan vi behandle lekterne med noe nå for å unngå videre "lekkasje" når de kommer innendørs for å bli? Anonymkode: 34d24...34f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Kvist og sperregrunn? Anonymkode: 2eea9...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kvist og sperregrunn? Anonymkode: 2eea9...2b5 Den er vel hvit? Lekterne er alt beiset i fargen de skal være i. Alternativet jeg tenker meg må være en blank lakk av noe slag, men da må vi pusse ned hele greia hvis vi en dag vil male den i stedet. Anonymkode: 34d24...34f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er vel hvit? Lekterne er alt beiset i fargen de skal være i. Alternativet jeg tenker meg må være en blank lakk av noe slag, men da må vi pusse ned hele greia hvis vi en dag vil male den i stedet. Anonymkode: 34d24...34f Alle har blitt så vant til å bruke kvist og sperregrunn at de helt har glemt at det finnes noe som heter kvistlakk. Anonymkode: cd53e...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå