Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 Musa mi vil ikke "kjøre" oppover. Har renset den for lo inni. Så de små pinnene som kulen triller på er rene og fine ikke noe med de som bremser, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Fikk sjokk når jeg leste dette innlegget :o Så så jeg at det lå under "data og internett", ikke "seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Vet at overskriften er i meste laget men, jeg har faktisk problemer med musa til pcen. Noen som kan svare vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er det ingen datakyndige her, blir snart sprø :evil: av musa, jar ikke noen å bytte den ut med heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har du batteri i musen? Kanskje det begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 3. oktober 2002 #6 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har fått den fikset :D det var noe skit som hadde hengt seg oppe likevel. Må kanskje få meg nye briller :oops: , fikk hjelp av en kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå