AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Baby 3 mnd tar ikke smokk med har fått suge på lillefingeren min. Nå er vi der at hun ikke sovner uten den, og jeg sover ikke spesielt godt med fingeren min i munnen hennes hele natta. Forslag? Det blir mye skrik, gråt og lite søvn uten fingeren. Vi har prøvd alle smokker ca 100 ganger pr dag. Må vi bare ta kampen? Tåle gråt? Sånn at hun lærer andre måter å roe på. Hvis vi bysser så roer hun seg etter hvert, men det blir mye byssing i løpet av en natt om vi ikke gir finger.... Anonymkode: ff846...c3d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Hadde kanskje prøvd å innføre andre, nye søvnassosiasjoner ja Må jo bli dårlig søvn for både deg og baby slik det er nå. Anonymkode: 4c3a6...761
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Vær glad det er lillefingeren og ikke noe annet... Anonymkode: a601b...c82
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Har du prøvd smokkene fra Bibs? De er spesialdesignet for å minne om en brystvorte. Min baby tok heller ikke smokk, frem til jeg ble tipset om Bibs. Dessverre kom ikke tipset før babyen var flere måneder. Her brukte babyen puppen som smokk, så jeg skulle så gjerne fått det tipset tidligere. Anonymkode: 838b3...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå