Ingveis Skrevet 24. august 2021 #61 Del Skrevet 24. august 2021 Da var Faye i gang igjen… drama drama 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. august 2021 #62 Del Skrevet 24. august 2021 Ingveis skrev (11 minutter siden): Da var Faye i gang igjen… drama drama 🙈 Dama er ikke god. Tenk å være i et forhold med henne🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 24. august 2021 #63 Del Skrevet 24. august 2021 -C- skrev (12 minutter siden): Dama er ikke god. Tenk å være i et forhold med henne🙈 Ja, det kan du si 😅 Hun fyrer seg så veldig opp også, blir helt satt ut jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. august 2021 #64 Del Skrevet 24. august 2021 Ingveis skrev (1 minutt siden): Ja, det kan du si 😅 Hun fyrer seg så veldig opp også, blir helt satt ut jeg. Ja sånne folk skyver alle fra seg på sikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 25. august 2021 #65 Del Skrevet 25. august 2021 Så slem Faye er med Liberty. Hun tør ikke være sånn mot Millie, sikkert da Millie aldri hadde tatt det! Liberty er lettere å kjøre over da hun er så snill. Fælt å se på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildewilding Skrevet 25. august 2021 #66 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg blir helt fasinert av de leppene, med ei spiseskje lipgloss på. Skjønner ikke at noen vil kysse på noe sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 26. august 2021 #67 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg heier skikkelig på Faye og Teddy, Chloe og Toby og Millie og Liam! De er alle så fine og ekte 😍 Kaz likte jeg i starten av serien, men synes ikke Ty får frem det beste i henne, hun er annerledes nå, og ikke på en bedre måte. Jiberty. Sukk. Får vondt av Liberty. Jake er ikke mannen for henne. Glad hun begynner å innse det hele 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 27. august 2021 #68 Del Skrevet 27. august 2021 Altså, hva tenker vi om Jiberty da? Syns Lib virker som et nydelig menneske, unner henne alt godt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 28. august 2021 #69 Del Skrevet 28. august 2021 Ingveis skrev (4 timer siden): Altså, hva tenker vi om Jiberty da? Syns Lib virker som et nydelig menneske, unner henne alt godt 🥰 Er så enig! Skulle ønske Lib var venninna mi 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 30. august 2021 #70 Del Skrevet 30. august 2021 Har dere sett finalen? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trylltryll Skrevet 30. august 2021 #71 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Ingveis skrev (På 30.8.2021 den 18.43): Har dere sett finalen? 😍 Endret 19. september 2021 av trylltryll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 31. august 2021 #72 Del Skrevet 31. august 2021 Jaa 😍 Det var helt perfekt! Nå kan jeg endelig sjekke insta og se hvordan det går med alle 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 31. august 2021 #73 Del Skrevet 31. august 2021 hjerteis skrev (5 timer siden): Jaa 😍 Det var helt perfekt! Nå kan jeg endelig sjekke insta og se hvordan det går med alle 🤩 Akkurat det samme jeg gjorde i går 😂 Elsker at akkurat de to vant 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 3. september 2021 #74 Del Skrevet 3. september 2021 Vet noen hvor man Kan se tidligere sesonger fra UK? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå