Megplussto Skrevet 9. august 2021 #41 Del Skrevet 9. august 2021 Ingveis skrev (30 minutter siden): Toby, Toby, Toby… 🙄 Håper ikke Chloe tar han tilbake altså, han er SÅ umoden! Det kommer jo aldri til å funke. Jeg har faktisk en ganske god følelse på Teddy og Faye. Liker godt Jiberty også, så lenge Jake ikke er fake (haha, lite rim der). Håper ikke han bare vil vinne pengene… Jeg liker i utgangspunktet også Fay og Teddy veldig godt sammen, samtidig synes jeg at hun er litt overdramatisk og usikker, så er redd Teddy kanskje ikke orker det hvis det ikke bedrer seg. Samtidig er det jo en ganske ekstrem situasjon å være i på love Island hvis man er litt usikker og/eller sjalu, så kan jo være slikt vil være bedre på utsiden av huset og når man lærer hverandre å kjenne på en annen måte. Jake mistenker jeg for å være ute etter pengene. Hehe. Litt stygt av meg å si, men han gir meg en litt dårlig magefølelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 11. august 2021 #42 Del Skrevet 11. august 2021 (endret) Arianna skrev (På 8.8.2021 den 0.21): Ikke alle. Jeg sliter litt med å like henne. Kan dog ikke si hvorfor 🙈 aner ikke, liksom, er bare noe med henne som irriterer meg! Enig. Tror det er den «sexy» dansingen mens hun prater. «I’ve got a te-ext» mens hun vrikker på hoftene og vifter med armene. Ooooffffff, jeg blir så flau Endret 11. august 2021 av Kvinnenavn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 13. august 2021 #43 Del Skrevet 13. august 2021 What the f*** skjeeer med Faye? Hun er jo helt gal 😳 Stakkars Teddy. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 13. august 2021 #44 Del Skrevet 13. august 2021 -C- skrev (På 8.8.2021 den 20.34): Så du «after sun»? Der ble Jake outet! Ble så glad! Godt andre ser dette også! ÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅ!! Har du sett dagens episode hvor de ser på filmer?! Det var deilige greier. Elsker at Jake ikke slipper unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 13. august 2021 #45 Del Skrevet 13. august 2021 Megplussto skrev (4 timer siden): ÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅ!! Har du sett dagens episode hvor de ser på filmer?! Det var deilige greier. Elsker at Jake ikke slipper unna. JAAAA! Halleluja! På tide altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 13. august 2021 #46 Del Skrevet 13. august 2021 Ingveis skrev (5 timer siden): What the f*** skjeeer med Faye? Hun er jo helt gal 😳 Stakkars Teddy. Enig, hun er for sjalu faktisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 13. august 2021 #47 Del Skrevet 13. august 2021 -C- skrev (4 timer siden): Enig, hun er for sjalu faktisk Ja, det tar jo helt av 😳 Skjønner at hun syns det er vanskelig å «let her guard down» osv, og man ser jo hvor usikker hun er bak alt dette skrålet. Men herrefred, det går ikke an å snakke til folk slik hun gjør. Jøje meg… Sesongen har virkelig tatt seg opp da, det skal de ha 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 13. august 2021 #48 Del Skrevet 13. august 2021 Ingveis skrev (2 timer siden): Ja, det tar jo helt av 😳 Skjønner at hun syns det er vanskelig å «let her guard down» osv, og man ser jo hvor usikker hun er bak alt dette skrålet. Men herrefred, det går ikke an å snakke til folk slik hun gjør. Jøje meg… Sesongen har virkelig tatt seg opp da, det skal de ha 😅 Synes faktisk den oppførselen hennes i dag, burde fått konsekvenser. Hun står og skriker i lang tid og oppfører seg truende og krenkende for ingen god grunn. Teddy er like rolig og hever ikke stemmen tilbake. Jeg kan ikke unngå å tenke at hvis situasjonen var motsatt, at det var Teddy eller en annen mann som oppførte seg slik, ville produksjonen ha grepet inn og roet ned situasjonen og at det ville blitt konsekvenser. Jeg synes hun gikk langt over grensen og burde blitt sendt hjem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 14. august 2021 #49 Del Skrevet 14. august 2021 Kvinnenavn skrev (7 timer siden): Synes faktisk den oppførselen hennes i dag, burde fått konsekvenser. Hun står og skriker i lang tid og oppfører seg truende og krenkende for ingen god grunn. Teddy er like rolig og hever ikke stemmen tilbake. Jeg kan ikke unngå å tenke at hvis situasjonen var motsatt, at det var Teddy eller en annen mann som oppførte seg slik, ville produksjonen ha grepet inn og roet ned situasjonen og at det ville blitt konsekvenser. Jeg synes hun gikk langt over grensen og burde blitt sendt hjem. Helt enig, tror du har helt rett i at produksjonen ville grepet inn om situasjonen var omvendt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 15. august 2021 #50 Del Skrevet 15. august 2021 Spent på hva familien hennes, og ikke minst HANS familie sier når de skal inn, eller være på videochat. Tenker på Faye og Teddy altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 16. august 2021 #51 Del Skrevet 16. august 2021 Nå ser det ut til at Faye skal be Teddy om unnskyldning i neste episode. Lurer på hvordan det ender 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 16. august 2021 #52 Del Skrevet 16. august 2021 Ingveis skrev (1 time siden): Nå ser det ut til at Faye skal be Teddy om unnskyldning i neste episode. Lurer på hvordan det ender 😅 Han fortjener så mye bedre. Har så lyst til at han skal droppe henne, men han tar henne garantert tilbake. Det er det som er så bra med Love Island. Se og lære av andres tabber 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 17. august 2021 #53 Del Skrevet 17. august 2021 Ha ha jaaa! synes det er sprøtt og se på hvordan noen hopper fra den ene til den andre. Partneren ryker ut og «jaja da tar vi neste som kommer inn!» Begynte på Love Island US nå, men produksjonen er så dårlig i forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 17. august 2021 #54 Del Skrevet 17. august 2021 -C- skrev (3 timer siden): Ha ha jaaa! synes det er sprøtt og se på hvordan noen hopper fra den ene til den andre. Partneren ryker ut og «jaja da tar vi neste som kommer inn!» Begynte på Love Island US nå, men produksjonen er så dårlig i forhold. Helt enig, kun UK som er verdt å se i mine øyne 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shikarni12 Skrevet 17. august 2021 #55 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg blir glad når Faye og Teddy ordner opp jeg 😂 synes det er gøy å se at Faye innser at hun overreagerer på ting, at hun svelger stoltheten sin og kan si unnskyld. Den amerikanske versjonen er alt for kort. Tror de bare var der i rundt 3 uker? Mens her er de i 7-8 uker? Får et helt annet utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 20. august 2021 #56 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) Noen som vet hvor mange episoder Storbritannia er foran oss? Gikk inn på Daily Mail av gammel vane og fikk servert DEN spoileren 😐 Endret 20. august 2021 av Madeon Dårlig formulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 20. august 2021 #57 Del Skrevet 20. august 2021 Sykt spent på hva som skjer med Jiberty nå. Tror også han er en luring. Han manipulerer henne såååå i samtalene de har. Grusomt å se på faktisk🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 22. august 2021 #58 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg ligger ganske langt etter.. er på episode 17 😄 Ser det via itv.com. Har dere forresten lagt merke til hvor mye norsk musikk som er med i Love Island UK? Til nå har jeg hørt Kygo, Astrid S, Matoma, Sigrid, Tungevaag. Det er også en spilleliste på Spotify som heter Love Island 2021, anbefales! Må si at jeg syns deltakerne oppfører seg så ordentlig i denne sesongen, det er nesten litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trylltryll Skrevet 22. august 2021 #59 Del Skrevet 22. august 2021 Briter er så høflige, fine og respektfulle! Sett litt love Island USA, men der råkliner de første dagen og hopper til sengs. Skikkelig rølpete folk i forhold til de veloppdratte britene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trylltryll Skrevet 22. august 2021 #60 Del Skrevet 22. august 2021 Ingveis skrev (På 17.8.2021 den 18.18): Helt enig, kun UK som er verdt å se i mine øyne 😅 Ja, billig produksjon og dårlig lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå