AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg spurte på butikken om den var god til å male på stein....ja det hadde hun gjort mange ganger....jeg syns ikke den dekker godt? har to strøk no, må sikkert ha fem...erfaring? Tips til god maling til steiner? Anonymkode: 44670...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 5. juli 2021 #2 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg spurte på butikken om den var god til å male på stein....ja det hadde hun gjort mange ganger....jeg syns ikke den dekker godt? har to strøk no, må sikkert ha fem...erfaring? Tips til god maling til steiner? Anonymkode: 44670...30c Skal dette være ute eller inne? Er da ingen ekspert nei, men har malt en del stein ute og akryl ser generelt ut til å være noe dritt. Mulig at det sitter greit hvis det primes først eller hvis strøkene er veldig tynne. Men inne tror jeg ikke det skal ha så mye å si og maling generelt fester seg godt til stein. Vanlig bengalakk duger ganske bra, men bør tynnes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Del Skrevet 5. juli 2021 Europris gad god og billig akrylmaling Anonymkode: 8c0e5...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Del Skrevet 6. juli 2021 Panduro bruker steinmaling som eksempel når de selger hobbylakken sin, så den burde gå an å male stein med. Men jeg har ikke prøvd selv og er vant til at Panduro bløffer i markedsføringa si. Da jeg var liten lånte (stjal) jeg noen små bokser broren min brukte til å male mini-jernbanen sin med. De ligner på de som heter Humbrol Enamel paints. De satt fint på stein, men tror de er dyre. Anonymkode: 9952d...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Del Skrevet 7. juli 2021 Skal steinene være ute eller inne? Skal de være ute, trenger du noe annet enn akrylmaling. Skal de være inne og ikke utsettes for fukt, holder det med akrylmaling. Kanskje steinene kan grunnes med billig tak-eller veggmaling av akryl. for å unngå så store utgifter på kunstner-akrylmaling? Anonymkode: fcc9e...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå