AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Om sønnen din kom hjem med sin nye kjæreste, og denne jenta var ekstremt overvektig (120-150 kg klassen). Hvordan ville du reagert? Ville du skammet deg over å bli sett offentlig med henne, eller ville du vært ok med din sønns valg og tatt henne varmt i mot? Anonymkode: 6a68f...b76
Pikaboo Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Det kommer kun an på om hun var et rævhøl personlighetsmessig. 40
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 5. juli 2021 Det første jeg ville tenkt var om hun kan få barn, da jeg vet sønnen min ønsker seg barn. Utover det er det helt likegyldig for meg hvordan hun ser ut. Å skamme seg over en svigerdatter på grunn av utseende er da bare rart? Anonymkode: 78d8e...e66 70
Enterprises Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Det som betyr noe her er hva mannen din syns om deg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Hadde blitt alvorlig bekymret for han. Anonymkode: 359ad...d72 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Nei, vet du hva. Det er et valg HAN må ta og vil han være sammen med henne, så støtter jeg det da fult ut. Anonymkode: 6b838...89e 20
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde blitt alvorlig bekymret for han. Anonymkode: 359ad...d72 Ok? Fordi? Anonymkode: 68644...dda 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Hvorfor skulle svigermor brydd seg om det? Det som må være viktig for en svigermor må vel være at hun er snill og at sønnen har det bra sammen med henne? Svigermor har vel ikke noe med hva svigerdatter veier? Anonymkode: 58ee1...f2d 14
kaleidoskop Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Hvis dette er en person han vil være sammen med så har ikke vekt noe å si. Jeg kan ikke blande meg inn i mitt barns valg av kjæreste hverken undervektig eller overvektig. Jeg antar han velger med hjertet. 11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 Ser bort fra kiloene og fokuserer på oppførsel og hvem hun er. Bryr meg ikke om overvekt selv om vi er slanke i vår familie. Men jeg må innrømme en bekymring for helsen og hvordan fremtiden blir med så stor overvekt. Ønsker hun skal ha en kropp som varer lenge så hun kan leve livet til det fulle. Anonymkode: 60848...f1b 13
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Hadde ikke brydd meg noe om det pga utseende, men helsemessig er det ikke bra å være overvektig og jeg ønsker det verken for min sønn eller barnebarn at de skal få problemer med overvekt. Anonymkode: b34b6...440 23
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 Hadde nok stusset litt og lurt på hvorfor hun er overvektig. Er det pga medisiner, stoffskifte o.l? Null problem. Er det overspising evt trøstespising? Stort rødt flagg. Anonymkode: aa400...30f 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Hadde ikke likt at han valgte ei som bryr seg svært lite om helsa si. Hadde heller ikke likt det om han kom hjem med en rusmisbruker, storrøyker el. Anonymkode: f9e08...5a7 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Jeg ville tenkt at sønnen min liker overvektige kvinner og at preferansen hans ikke er min business. Så lenge hun behandler ham bra og de trives sammen, så er jeg fornøyd. Forstår ikke hvorfor min egen preferanse for romantiske og seksuelle partnere skal ha noe med preferansen til sønnen min. Anonymkode: c5ba3...0a4 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Hun broren min kom hjem med, var det verste menneske som fins. Det gjorde nok at jeg betraktet vekten hennes som nok et negativt aspekt ved hennes vesen. Takk og lov at vi er kvitt henne. Anonymkode: 7b631...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Jeg hadde blitt svært bekymret for helsen hennes da en slik vekt tilsier sykelig fedme og at hun vil rammes av mange tilleggssykdommer de neste 10-15 årene (diabetes type 2, utslitte knær, hjerte- og karsykdommer, et eventuelt svangerskap blir automatisk høyrisiko osv). Det viktigste er selvfølgelig at hun er snill og at de har det bra sammen, men da hadde jeg hvert fall håpet at de ikke ønsket barn sammen. Samtidig som jeg hadde hatt svært vondt av ham som skulle elske og støtte henne gjennom et slikt liv. Men om jeg hadde sagt noe? Nei, jeg tror ikke det... I verste fall så hadde han jo da valgt henne foran meg og da hadde jeg hatt en sønn mindre.. Det hadde det ikke vært verdt, uansett.. Anonymkode: 18dd4...a6c 13
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun broren min kom hjem med, var det verste menneske som fins. Det gjorde nok at jeg betraktet vekten hennes som nok et negativt aspekt ved hennes vesen. Takk og lov at vi er kvitt henne. Anonymkode: 7b631...b8d Nettopp. Det handler om personlighet, ikke kropp. Hvem som helst blir stygge og ekle hvis de har dårlig personlighet. Anonymkode: 60848...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 Min første svigermor mislikte meg helt til hun traff min etterfølger, da var jeg plutselig ganske bra likevel 😝 Men første gang jeg og mine ~120 kg var på besøk der så kom jeg og typen dit sent på kvelden, så rakk bare å hilse på før det bar i seng. Foreldrene hans la seg før oss, og da jeg var på vei fra badet hørte jeg de snakka om meg. Svigerfar spurte svigermor hva hun syntes om meg. «Eeeh... Jeg vet ikke helt...» var svaret 🤣 Jeg og svigerfar fikk et godt forhold da, og de gangene jeg har truffet dem i ettertid har det vært veldig hyggelig 😊 Men jeg skulle ønske det var like hyggelig de seks årene jeg var sammen med sønnen deres 😛 Min nåværende svigermor sa rett ut at hun ikke likte meg 🤔 Og nå veier jeg bare 80 kg 😛 Mulig det er personligheten min det er noe galt med 😆 Om sønnen min kommer hjem med ei på 150 kg så vil vel tenke mitt inni meg, men prøve å bli kjent med henne og ta godt imot henne. Folk er mer enn vekta si. Jeg ønsker jo selvfølgelig at sønnen min finner seg en partner som er sunn og frisk og kan gi ham det han ønsker i livet, men hvis sønnen min er lykkelig så betyr ikke vekta til partneren noe for meg. Og helt ærlig har jeg ganske mye erfaring med å være så stor, så kanskje jeg kan være til hjelp 🤔 Anonymkode: 597ea...5ec 7
MapleSirup Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Jeg er ikke i posisjon til å dømme mine voksne barns valg av partner. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Det ville overrasket meg voldsomt om det skjedde.. men dersom det skulle skje ville jeg ikke lagt meg borti det. Hadde vel bare krysset fingrene for at de ikke fikk barn sammen. Ikke gøy for verken partner eller barn å ha en så overvektig kone / mor, mtp. eventuelle sykdommer, dårlig helse og mulighet for aktivitet med familien. Anonymkode: c3035...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå