Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har følt meg veldig premenstuell (har jeg tenkt) i tre uker (lenger og mer intenst enn vanlig). Og har hatt smerter i livmorområdet daglig i tre uker. Skal egentlig ha mensen nå, er kun en dag på overtid. - Men ser ikke denne testen faktisk litt positiv ut? 🤔 Eller misforstår jeg? 

IMG_20210705_200046.jpg

Anonymkode: c8f2e...ae5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er veldig veldig positiv. Gratulerer 😛 

Anonymkode: 3d31f...956

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den er jo veldig tydelig positiv. Kondolerer. 

Anonymkode: 7a6a2...155

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den er jo veldig tydelig positiv. Kondolerer. 

Kondolerer faktisk. Du er trivelig 🙄

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Klarer ikke helt å tro det. Får ta noen tester til😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmm. Klarer ikke helt å tro det. Får ta noen tester til😆

Strek er strek. 

Gjest Chroma
Skrevet

Ingen tvil om at den er positiv. :) Gratulerer! 

AnonymBruker
Skrevet

Wow, den var jo kjempepositiv! Min erfaring med make sure er at de gir litt svake resultat. Så joda, du er veldig gravid 😉

Anonymkode: b9ea9...30b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på om den er positiv?

Anonymkode: b495c...ba7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor lurer du på om den er positiv?

For mange er det uvirkelig å få positiv test. De har kanskje ingen andre rundt seg som kan «se det de ser» og spør derfor på forum.

Anonymkode: 9095b...a7a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kondolerer faktisk. Du er trivelig 🙄

Ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja

Åh jeg glemte visst å legge ved: :ironi:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For mange er det uvirkelig å få positiv test. De har kanskje ingen andre rundt seg som kan «se det de ser» og spør derfor på forum.

Anonymkode: 9095b...a7a

Skjønner det i de tilfellene testen er svak og kan være en skyggestrek eller noe… Men hva er det å være i tvil over ved denne testen, når den er like sterk som kontrollstreken? Hvordan tenker TS at en legit positiv test skal se ut?:klo:

• Liker 5
Gjest PunkCouture
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner det i de tilfellene testen er svak og kan være en skyggestrek eller noe… Men hva er det å være i tvil over ved denne testen, når den er like sterk som kontrollstreken? Hvordan tenker TS at en legit positiv test skal se ut?:klo:

Skjerp deg, a. Det er da mange mulige årsaker. TS kan være ung. Kanskje aldri tatt en graviditetstest før. Kan være sjokkert? Redd? Som noen nevnte her, kanskje alene. Skru på "empati-knappen", så skjønner du kanskje mer 🙂 Helt forståelig at noen spør. Herlighet. Og siden du nevner det - jeg zooma inn på bildet, og strekene er faktisk ikke 100% like tydelige. Det kan godt ha ført til usikkerhet. Og grattis til ts ☺️🌞🌸

Endret av PunkCouture
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det greit å reagere på "kondolerer" og ikke gratulerer? Det er ingenting i HI som tilsier at TS ønsker å være gravid, og kanskje dette er et uønsket graviditet og meget belastende. Hva med å holde seg nøytral til TS gir mer signal om at dette er en ønsket graviditet?

Anonymkode: 1041d...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, igjen. Stemmer at jeg er ung og var usikker på om den ene streken var tydelig nok. Og så føles at egentlig uvirkelig nå, så jeg er nok litt sjokkert. OG så trengte jeg bekreftelse den ene eller den andre veien, derfor spurte jeg her. Takk til de som har hjulpet meg med tolkningen, det setter jeg pris på. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med et par andre over her.

Ts du ser veldig tydelig på bruksanvisningen at to streker er positiv. Du kan da umulig ha hvert i tvil? Disse trådene syns jeg er merkelige. Du syns den ser litt positiv ut?

Hva er det å misforstå? 

Blir for dumt.

Anonymkode: 6e79d...4d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke lage en eneste tråd uten å lokke til seg troll🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt du var i tvil! Kontrollstreken er jo litt svakere enn teststreken; som betyr at du har tilstrekkelig hcg for at teststreken "stjeler" litt farge fra kontrollstreken. Altså er du veldig gravid:) Men mange tror kanskje at dersom kontrollstreken er litt svakere, så er testen defekt eller det er noe annet feil. Fullt lov å spørre! Gratulerer TS, håper dette var det du håpet på og hvis ikke så håper jeg du likevel får det utfallet du ønsker ❤️ 

Anonymkode: 3bc24...a35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner godt du var i tvil! Kontrollstreken er jo litt svakere enn teststreken; som betyr at du har tilstrekkelig hcg for at teststreken "stjeler" litt farge fra kontrollstreken. Altså er du veldig gravid:) Men mange tror kanskje at dersom kontrollstreken er litt svakere, så er testen defekt eller det er noe annet feil. Fullt lov å spørre! Gratulerer TS, håper dette var det du håpet på og hvis ikke så håper jeg du likevel får det utfallet du ønsker ❤️ 

Anonymkode: 3bc24...a35

Tenk hvis alle hadde svart sånn…!! Det hadde vært fint. 

Anonymkode: f9448...949

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...