Andungene Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Mannen min og jeg venter barn. Mannen min snakker bare om at han skal få seg en gutt. Det gjør svigermor og svigerfar også. Når jeg har sagt at det godt kan hende vi får jente blir han sur og forteller at mammaen hans har sagt at jeg har guttemage. Mannen min liker ikke sykehus så han har ikke vært med på ultralyd. På ultralyden har de sagt at jeg får jente, men jeg har ikke turt å si det til mannen min. Forrige gang jeg var på sykehuset til ultralyd fortalte jeg mannen min at de skulle fortelle kjønnet, men han virket uinterressert da jeg spurte om han ville vite. Mannen min har skjønt at det ikke blir gutt, men han kan vell ikke seriøst være sur fordi det blir jentebarn. Det er vell likegyldig om det blir guttebaby eller jentebaby tenker jeg. Finnes det menn som bryr seg mindre om jentebarn enn guttebarn? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (3 minutter siden): Mannen min og jeg venter barn. Mannen min snakker bare om at han skal få seg en gutt. Det gjør svigermor og svigerfar også. Når jeg har sagt at det godt kan hende vi får jente blir han sur og forteller at mammaen hans har sagt at jeg har guttemage. Mannen min liker ikke sykehus så han har ikke vært med på ultralyd. På ultralyden har de sagt at jeg får jente, men jeg har ikke turt å si det til mannen min. Forrige gang jeg var på sykehuset til ultralyd fortalte jeg mannen min at de skulle fortelle kjønnet, men han virket uinterressert da jeg spurte om han ville vite. Mannen min har skjønt at det ikke blir gutt, men han kan vell ikke seriøst være sur fordi det blir jentebarn. Det er vell likegyldig om det blir guttebaby eller jentebaby tenker jeg. Finnes det menn som bryr seg mindre om jentebarn enn guttebarn? Er han norsk eller er han fra et annet land med en annen kultur kanskje? Anonymkode: 66e59...0ce 17
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Wtf. Han ville ikke være med på ultralyd. Last han i søpla Anonymkode: 0a21a...ae0 19
Andungene Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han norsk eller er han fra et annet land med en annen kultur kanskje? Anonymkode: 66e59...0ce Foreldrene kommer fra Pakistan 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (1 minutt siden): Foreldrene kommer fra Pakistan For en bombe... Anonymkode: dfefc...c53 45
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Høres ut som en manbaby han der, så lenge barnet er friskt så er det likegyldig hvilket kjønn det er. Tror de fleste menn har et håp om å få en sønn en eller annen gang. Men blir like glad for å få en jente for det. Jentemage og guttemage stemmer ikke alltid. Virker som en fordomsfull familie han har. Trist! Håper han innser at å få en datter like bra. Fedre får ofte et sterkere bånd til døtrene sine også, uten at det er en fullstendig sannhet altså Anonymkode: 1a301...6dd 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Det finnes jo kvinner her inne som seriøst blir svært lei seg, skuffet og bruker måneder på å komme over at det blir en gutt. Så det finnes nok menn som blir sur fordi det er jente. Be han skjerpe seg, ellers så går du. Anonymkode: ce200...a91 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en bombe... Anonymkode: dfefc...c53 Det forklarer saken ja Anonymkode: 66e59...0ce 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Andungene skrev (8 minutter siden): Mannen min liker ikke sykehus så han har ikke vært med på ultralyd. På ultralyden har de sagt at jeg får jente, men jeg har ikke turt å si det til mannen min. Hvis du ikke sier noe, så endrer nok den lille jenta seg til en gutt innen fødsel....😑 Anonymkode: 1aa61...ac7 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 Han mannen din virker ikke akkurat som et sjarmtroll fra før. Så om det her faktisk er reellt så blir jeg ikke overrasket over at han nok en gang viser en slik side Anonymkode: 71349...d58 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Høres ut som om han får press fra foreldrene på at det må være gutt. Anonymkode: 8ace3...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Den der 'mamma sier at...' er nok noe du bør være forberedt på å høre fra den kanten, tror jeg. Anonymkode: 885b0...635 22
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Ikke noe verre enn alle mammahjertene som blør fordi de ikke venter jentebarn. Anonymkode: 94e6b...937 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Noen vil ikke vite kjønn før baby er født, helt normalt. Anonymkode: e71f2...622
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 Hvis alle trådene du oppretter er sanne skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med dette "sjarmtrollet"? Anonymkode: c8f4f...018 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis alle trådene du oppretter er sanne skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med dette "sjarmtrollet"? Anonymkode: c8f4f...018 Ts er «låst» visstnok Anonymkode: 71349...d58 1
Gjest Chroma Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 Det er lov å ønske seg og lov å bli skuffa. Det går nok over.
Andungene Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 5. juli 2021 Jeg vet ikke hvor mye man kan forvente av mannen sin, men jeg føler meg veldig alene når vi ikke kan snakke om kjønn. Mammaen hans tar alltid på magen min selvom jeg ikke liker det og sier stor fin gutt. Føler meg nesten som en fødemaskin når svigerforeldrene stiller spørsmål. Det kan hende at mannen min har fått mye press hjemmefra på at jeg skal føde en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå