AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hvis jeg bruker retinol i ansiktet om kvelden, vil det da gå greit å ta litt solarium med spf 50 neste dag? Anonymkode: 6eeab...88f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Alt dette er motsetninger. Når du bruker retinol så skal du beskytte deg mot solen. Og skal da bruke høy faktor ute. Å sole seg i solarium med maks spf blir jo masse penger rett ut vinduet. Anonymkode: 75996...026 5
Jdz Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har gjort dette mange ganger uten solfaktor, men bruker da minimalt med ansiktssol. Når det er sagt vil jeg uansett ikke anbefale det. Retinol og soling bør ikke kombineres, og soling har jo motsatt effekt av Retinol på huden.
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Du risikerer å bli brent og å få permanente pigmentflekker. Kutt ut retinol på sommeren, er det beste.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Jeg ville ikke gjort det. Men så ville jeg aldri tatt solarium heller. Det er ikke noe poeng i å bruke et produkt som minimerer aldringstegn og samtidig gjøre noe av det verste man kan gjøre når det kommer til aldring av huden. Selv med spf. Anonymkode: 8e0c6...374 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå