AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Jeg er lei av å sminke meg, og ønsker å få meg permanent sminke. Jeg vil ha vlqssisk eyeliner, microblading og vippeextensions. Noen som har erfaringer å dele? ønsker tips til hva som blir pent, og hvor jeg bør gå! Anonymkode: f9dcf...e26 1
Khadira Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Hvor i landet hører du til? Jeg tok PMU bryn hos Invisibli i Oslo og er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Dette har jeg sett på eldre damer på sykehjem. Det er noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett latterlig. Du forandrer deg veldig i løpet av årene og der øyebrynene var da du var 20-30, de er ikke der når du er 60-70. Den andre sminken forandrer plassering også. Det er så stygt som juling, så hvis du dr forfengelig så bruker du tid på å sminke deg selv. Anonymkode: dcfb6...b81 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette har jeg sett på eldre damer på sykehjem. Det er noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett latterlig. Du forandrer deg veldig i løpet av årene og der øyebrynene var da du var 20-30, de er ikke der når du er 60-70. Den andre sminken forandrer plassering også. Det er så stygt som juling, så hvis du dr forfengelig så bruker du tid på å sminke deg selv. Anonymkode: dcfb6...b81 Signerer denne! Mange tenker vare kortsiktig, og ikke på at alt "siger" med år. Den permanente sminken ser da bare malplassert og komisk ut😖 Som om ikke det var nok, så forandrer også moter og trender seg.. Jeg anbefaler å ta den vesle jobben det er å sminke seg, jeg😊 Anonymkode: ebd22...b2a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Om du er lei av å sminke deg, kan ikke du bare slutte å sminke deg da? Ingen trenger sminke, det er bedre å gå uten, spesielt om du er lei! Hva er grunnen til å da kaste bort penger på dette? Anonymkode: 18ad3...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Sånn sminke er ikke permanent vel? Man må friske den opp etter en viss tid, så du vil ikke sitte med den for resten av livet 😄 Ekkelt hvordan man kan holde narr av gamle mennesker åså....😕 Anonymkode: eba71...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Bryn og vipper kan du farge, så slipper du å tenke på det i minst 3 uker. Ikke tatover sminke, det ser bare fælt ut🙈 Anonymkode: a247b...a55
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Det er ikke verdt det. https://www.mw-aesthetics.co.uk/blog/when-permanent-makeup-goes-wrong/ Anonymkode: 6ac68...9cd
Djungelvrål Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn sminke er ikke permanent vel? Man må friske den opp etter en viss tid, så du vil ikke sitte med den for resten av livet 😄 Ekkelt hvordan man kan holde narr av gamle mennesker åså....😕 Anonymkode: eba71...f0a Microblading er tatovering og forsvinner aldri helt.
Gjest Fnuggolina Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 PMU skal ikke være permanent, men noen har uflaks og får det slik likevel. Da kan man fjerne med laser. Jeg er fristet til å forsøke PMU av lepper - kun en svak farge. Og forsåvidt å fylle litt inn på bryn. Men jeg tør nok ikke gjøre det, og OM jeg skal prøve blir det Invisibili. Det er eneste sted jeg ser enkelte bilder (de som tar mest forsiktig) som jeg liker resultatet på.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 Ønsker å prøve PMU på leppene, mine er så bleke. Noen som har prøvd det? Anonymkode: 96162...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå