Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #21 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg har vært prøver mange ganger under ferie og sammen med andre familiemedlemmer. Har faktisk aldri vært et problem. Stort sett så har vi sex i sengen der vi sover da, fordi man som oftest har eget rom. Det er vel det enkleste? Trenger ikke ha høylytt sex. Beste stillingen syns jeg er i skje, da blir det nesten som "smygesex". Utrolig stille og mannen liker godt denne. Ellers har vi også hatt sex i det fri. Gått en tur i skogen alene liksom. Bare bend over da Ps: trenger ikke ha sex superofte, sånn type hver dag osv. Jeg har forsøkt det mange ganger, men de gangene jeg har blitt gravid har det vært de gangene vi har hatt sex på 2 av 5 og 3 av 5 av de fertile dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 6. juli 2021 #22 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg lurer også på det samme, bare vi har en litt annen problemstilling. Vi skal på fjelltur over 4 dager hvor siste dag er EL dag. «Hytten» vi skal bo i er et rom med 5 senger samlet, altså ikke egne rom. Holder det da med sex rett før vi drar, som er 5 dager før el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #23 Del Skrevet 6. juli 2021 Annie05 skrev (1 time siden): Jeg lurer også på det samme, bare vi har en litt annen problemstilling. Vi skal på fjelltur over 4 dager hvor siste dag er EL dag. «Hytten» vi skal bo i er et rom med 5 senger samlet, altså ikke egne rom. Holder det da med sex rett før vi drar, som er 5 dager før el? Den er mer kinkig. 5 dager før EL kan gå, men ville ikke satset på det. Hovedregelen er at de tre dagene før EL er de fertile. Her ville jeg rett og slett sneket meg litt unna med mannen for en kjappis dagen før EL. Vet ikke hvor lang tid mannen din trenger, men her kan det gå fort 😅 Enten i skogen, på do eller i hytten om de andre er ute en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 6. juli 2021 #24 Del Skrevet 6. juli 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Den er mer kinkig. 5 dager før EL kan gå, men ville ikke satset på det. Hovedregelen er at de tre dagene før EL er de fertile. Her ville jeg rett og slett sneket meg litt unna med mannen for en kjappis dagen før EL. Vet ikke hvor lang tid mannen din trenger, men her kan det gå fort 😅 Enten i skogen, på do eller i hytten om de andre er ute en tur. Takk for svar og tips😊 Tror jeg må lokke han med på en kjapp tur aleine ja😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 7. juli 2021 #25 Del Skrevet 7. juli 2021 Hehe vi hadde samme problem nå, jeg fikk eggløsning på hyttetur. Vi hadde eget rom da, så løste det ved at han gjorde seg "helt klar" og så tok han meg i doggy veldig stille helt på slutten for å komme inni meg. Lagde ikke en lyd 🤓 valgte å gjøre det sånn siden han under press trenger litt tid på å komme og mye friksjon så da er det veldig vanskelig å ha sex fra start uten å skulle knirke i senga ol. Satte på plass en menskopp med en gang, så håper svømmerne fikk godgjort seg der inne lenge og vel 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #26 Del Skrevet 7. juli 2021 sommerfugl154 skrev (3 timer siden): Hehe vi hadde samme problem nå, jeg fikk eggløsning på hyttetur. Vi hadde eget rom da, så løste det ved at han gjorde seg "helt klar" og så tok han meg i doggy veldig stille helt på slutten for å komme inni meg. Lagde ikke en lyd 🤓 valgte å gjøre det sånn siden han under press trenger litt tid på å komme og mye friksjon så da er det veldig vanskelig å ha sex fra start uten å skulle knirke i senga ol. Satte på plass en menskopp med en gang, så håper svømmerne fikk godgjort seg der inne lenge og vel 😅 Så lurt! 🤩🎉 Anonymkode: d0814...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå