AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Drøssevis av kjendiser som mistet jobben og måtte legge seg flate under #metoo, men Michelangelo måtte aldri beklage. Flott at han reddet April, men det må gå an å redde en dame i nød uten å ta på brystet hennes. Anonymkode: 76398...594 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Jeg føler juristene gnir seg i hendene på et mulig gigantisk søksmål mot alle knejukkende hunder... Anonymkode: 42eb3...8a5 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Trodde det gjaldt kunstneren, men han var jo rompis 😀 Anonymkode: d88af...cab 1
Jdz Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Dette er jo veldig situasjonsbetinget da. Jeg har inntrykk av at det fortsatt er ganske stor aksept for en liten puppeklem når man redder en dame i nød, i alle fall når man allerede har en etablert relasjon, men bare hvis det er snakk om enkelt pupp som i dette tilfellet. 1
CorvusCorax Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Du må huske på at Michelangelo er en skilpadde.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Her lukter det søksmål. Alle vestlige kvinner kan saksøke produsentene for å ha lært opp morgendagens overgripere fra barnsben av Anonymkode: 0c1ef...86d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 3 minutter siden, CorvusCorax said: Du må huske på at Michelangelo er en skilpadde. Ja, heller tafsing enn skilpaddebitt. Anonymkode: 69688...66f 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 45 minutter siden, Jdz said: Dette er jo veldig situasjonsbetinget da. Jeg har inntrykk av at det fortsatt er ganske stor aksept for en liten puppeklem når man redder en dame i nød, i alle fall når man allerede har en etablert relasjon, men bare hvis det er snakk om enkelt pupp som i dette tilfellet. Bildet er fra første episode og fra da ninja turtles møtte April for første gang. Så de hadde ingen etablert relasjon. 38 minutter siden, CorvusCorax said: Du må huske på at Michelangelo er en skilpadde. Michelangelo er en teenage mutant ninja turtle så langt fra en vanlig skilpadde. TS Anonymkode: 76398...594
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Altså nå tuller bare TS og flirer av det hele, men dette har faktisk medført til at menn kvier seg til å gi livreddende behandling til kvinner. Syk, syk verden. Women are less likely to receive CPR because blokes fear being accused of sexual assault, study finds (thesun.co.uk)
Jdz Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bildet er fra første episode og fra da ninja turtles møtte April for første gang. Så de hadde ingen etablert relasjon. Anonymkode: 76398...594 Det er lenge siden jeg hat sett serien, men da er dette helt på kanten. I formildende retning er det likevel fortsatt bare snakk om en enkelt pupp.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Fram med høygafflene!!! DOWN WITH THE PATRIARCHY! Anonymkode: d0def...510 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Bildet er fra første episode og fra da ninja turtles møtte April for første gang. Så de hadde ingen etablert relasjon. Michelangelo er en teenage mutant ninja turtle så langt fra en vanlig skilpadde. TS Anonymkode: 76398...594 Hvis han er tenåring er han kanskje under den kriminelle lavalder Anonymkode: bab36...8f1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 44 minutter siden, SomeDude32 said: Altså nå tuller bare TS og flirer av det hele, men dette har faktisk medført til at menn kvier seg til å gi livreddende behandling til kvinner. Syk, syk verden. Women are less likely to receive CPR because blokes fear being accused of sexual assault, study finds (thesun.co.uk) Det der skjønte jeg ikke mye av. Selv lange, slanke hengepupper kommer vel ikke i veien for hjertekompresjon, når dama ligger på ryggen. Anonymkode: 69688...66f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis han er tenåring er han kanskje under den kriminelle lavalder Anonymkode: bab36...8f1 Jeg tror de er over den kriminelle lavalder, men jeg er enig i at det at han er tenåring er en formildende omstendighet. Michelangelo er også den mest umodne av skilpaddene. 37 minutter siden, Jdz said: Det er lenge siden jeg hat sett serien, men da er dette helt på kanten. I formildende retning er det likevel fortsatt bare snakk om en enkelt pupp. Ja, når det kun er snakk om en pupp er det også lettere å bortforklare det med at det var et uhell. TS Anonymkode: 76398...594
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det der skjønte jeg ikke mye av. Selv lange, slanke hengepupper kommer vel ikke i veien for hjertekompresjon, når dama ligger på ryggen. Anonymkode: 69688...66f Å ta på en fremmed kvinne i 2021 er risikosport! Anonymkode: d0def...510
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det der skjønte jeg ikke mye av. Selv lange, slanke hengepupper kommer vel ikke i veien for hjertekompresjon, når dama ligger på ryggen. Anonymkode: 69688...66f Altså jeg hadde gitt faen og gitt kompresjoner, men i USA så kan man faktisk stå i fare for å bli anmeldt. Nå regner jeg med at retten kaster saken ut, men det er uansett unødvendig stress.
Lass4r Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (2 minutter siden): Altså jeg hadde gitt faen og gitt kompresjoner, men i USA så kan man faktisk stå i fare for å bli anmeldt. Nå regner jeg med at retten kaster saken ut, men det er uansett unødvendig stress. Dette er The Sun, altså en britisk tabloid-avis som får Se&Hør til å virke som seriøs, så jeg ville nok tatt dette med en klype salt 😛
Kågebruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Vi har en fremtidig komikerstjerne her folkens. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå