Gå til innhold

Hvorfor ble ikke Michelangelo konfrontert under #metoo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drøssevis av kjendiser som mistet jobben og måtte legge seg flate under #metoo, men Michelangelo måtte aldri beklage.  Flott at han reddet April, men det må gå an å redde en dame i nød uten å ta på brystet hennes. 

1nUpEzWiqhuBQYa2SsjMZqUTAnUp6DPE9CaEVRPE

Anonymkode: 76398...594

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler juristene gnir seg i hendene på et mulig gigantisk søksmål mot alle knejukkende hunder...

Anonymkode: 42eb3...8a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det gjaldt kunstneren, men han var jo rompis 😀

Anonymkode: d88af...cab

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo veldig situasjonsbetinget da. Jeg har inntrykk av at det fortsatt er ganske stor aksept for en liten puppeklem når man redder en dame i nød, i alle fall når man allerede har en etablert relasjon, men bare hvis det er snakk om enkelt pupp som i dette tilfellet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🙉

Anonymkode: 0a4c0...5c8

Skrevet

Du må huske på at Michelangelo er en skilpadde. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det søksmål. Alle vestlige kvinner kan saksøke produsentene for å ha lært opp morgendagens overgripere fra barnsben av

Anonymkode: 0c1ef...86d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, CorvusCorax said:

Ja, heller tafsing enn skilpaddebitt.

Anonymkode: 69688...66f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Jdz said:

Dette er jo veldig situasjonsbetinget da. Jeg har inntrykk av at det fortsatt er ganske stor aksept for en liten puppeklem når man redder en dame i nød, i alle fall når man allerede har en etablert relasjon, men bare hvis det er snakk om enkelt pupp som i dette tilfellet.

Bildet er fra første episode og fra da ninja turtles møtte April for første gang. Så de hadde ingen etablert relasjon. 

38 minutter siden, CorvusCorax said:

Michelangelo er en teenage mutant ninja turtle så langt fra en vanlig skilpadde. 

TS

Skrevet

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bildet er fra første episode og fra da ninja turtles møtte April for første gang. Så de hadde ingen etablert relasjon. 

Det er lenge siden jeg hat sett serien, men da er dette helt på kanten. I formildende retning er det likevel fortsatt bare snakk om en enkelt pupp.

AnonymBruker
Skrevet

Fram med høygafflene!!! DOWN WITH THE PATRIARCHY!

Anonymkode: d0def...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Michelangelo er en teenage mutant ninja turtle så langt fra en vanlig skilpadde. 

TS

Hvis han er tenåring er han kanskje under den kriminelle lavalder

Anonymkode: bab36...8f1

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, SomeDude32 said:

Altså nå tuller bare TS og flirer av det hele, men dette har faktisk medført til at menn kvier seg til å gi livreddende behandling til kvinner. Syk, syk verden.

Women are less likely to receive CPR because blokes fear being accused of sexual assault, study finds (thesun.co.uk)

Det der skjønte jeg ikke mye av. Selv lange, slanke hengepupper kommer vel ikke i veien for hjertekompresjon, når dama ligger på ryggen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis han er tenåring er han kanskje under den kriminelle lavalder

Anonymkode: bab36...8f1

Jeg tror de er over den kriminelle lavalder, men jeg er enig i at det at han er tenåring er en formildende omstendighet. Michelangelo er også den mest umodne av skilpaddene. 

37 minutter siden, Jdz said:

Det er lenge siden jeg hat sett serien, men da er dette helt på kanten. I formildende retning er det likevel fortsatt bare snakk om en enkelt pupp.

Ja, når det kun er snakk om en pupp er det også lettere å bortforklare det med at det var et uhell. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der skjønte jeg ikke mye av. Selv lange, slanke hengepupper kommer vel ikke i veien for hjertekompresjon, når dama ligger på ryggen.

Å ta på en fremmed kvinne i 2021 er risikosport!

Anonymkode: d0def...510

Gjest SomeDude32
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså jeg hadde gitt faen og gitt kompresjoner, men i USA så kan man faktisk stå i fare for å bli anmeldt. Nå regner jeg med at retten kaster saken ut, men det er uansett unødvendig stress.

Skrevet
SomeDude32 skrev (2 minutter siden):

Altså jeg hadde gitt faen og gitt kompresjoner, men i USA så kan man faktisk stå i fare for å bli anmeldt. Nå regner jeg med at retten kaster saken ut, men det er uansett unødvendig stress.

Dette er The Sun, altså en britisk tabloid-avis som får Se&Hør til å virke som seriøs, så jeg ville nok tatt dette med en klype salt 😛 

Skrevet

Vi har en fremtidig komikerstjerne her folkens. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...