AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har alltid vært ganske tynn. Har i dag en BMI på 20,1. Har i utgangspunktet lav muskelmasse, og litt fett visse stedet på kroppen, som på magen. Dette er jeg veldig misfornøyd med, og ønsker å få bort. Jeg har trent styrke i 3 år, men det er først det siste halvåret jeg har bygd litt muskler, da jeg før dette sannsynligvis spiste for lite. Kroppen er strammere i den forstand at jeg generelt sett har mer muskler, men så er det dette fettet på magen (i hovedsak) som jeg ønsker å få bort. Har derfor begynt å spise mindre igjen (med fokus på proteiner - trener fortsatt styrke, men løpet intervaller 2-3 ganger i uken i tillegg. Har nylig begynt med dette, men kjenner jeg meg selv rett, vil dette kanskje resultere i noe mindre fett på magen, men mye mindre muskelmasse. Altså, jeg vil miste det jeg har opparbeidet meg de siste månedene.. Noen tips? Eller må jeg bare innse at jeg ikke kan få i både pose og sekk? Slik som det er nå, føler jeg ikke at magen min «passer med» resten av kroppen. Anonymkode: 05e6b...26c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Hvordan* skal det selvsagt stå i overskriften… ts Anonymkode: 05e6b...26c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Du mister ikke muskelmasse av å begynne å løpe i tillegg til styrketrenging. Hjelpes. Anonymkode: 8e78e...427
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du mister ikke muskelmasse av å begynne å løpe i tillegg til styrketrenging. Hjelpes. Anonymkode: 8e78e...427 Har du lest innlegget? Hun er redd hun spiser for lite til å opprettholde muskelmassen. Anonymkode: 1bdc1...584 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Hva slags styrketrening trener du? Jeg trener styrke 5 ganger i uka og har en dag til kun kjernemuskulatur, i tillegg så trenes den også på dager der jeg tar hele kroppen. Merket STORT forskjell da jeg begynte med dette. Tidligere trente jeg mest cardio, men har aldri hatt så definert mage som nå. Anonymkode: 14a19...8e4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags styrketrening trener du? Jeg trener styrke 5 ganger i uka og har en dag til kun kjernemuskulatur, i tillegg så trenes den også på dager der jeg tar hele kroppen. Merket STORT forskjell da jeg begynte med dette. Tidligere trente jeg mest cardio, men har aldri hatt så definert mage som nå. Anonymkode: 14a19...8e4 Jeg trener mye knebøy, markløft, hip thrust og mer isolerte øvelser som brystpress, biceps curl, triceps extension, nedtrekk og sittende roing. Har 3-4 styrkeøkter i uken. Hvilke øvelser for kjernemuskulatur trener du? Prøver gjerne dette om det har hatt så stor effekt som du sier for deg! Ts Anonymkode: 05e6b...26c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Har du virkelig mage? Kan du vise med et bilde? Av og til har folk forvrengte bilder i hodet sitt av hvordan mager skal se ut. Du er jo allerede veldig tynn som du sier selv. Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal hjelpe å gå enda mer ned i vekt. Du vil jo mest sannsynligvis ikke bli mer proporsjonal av det. Det går jo ikke an å punktslanke seg. Anonymkode: 85cb7...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå