Gå til innhold

Sex med diger penis.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann, som har diger penis. Hele 20 cm i omkrets, og jeg aner ikke hvordan det skal gå. Vi har ikke prøvd ennå, han har bare advart meg, da det ikke alltid går med den tykkelsen. 

Noen som har hatt sex, med noen med tykk penis. Og hvordan går det? Blir man vant til det etter en stund? Gjør det vondt i starten? Har du opplevd å ikke få den inn?

Anonymkode: e66ee...6a9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, vi klarer å føde et barn. Da går 20 cm fint. Du må varme godt opp først

Anonymkode: b61eb...8a2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært veldig spennende å følge den prosessen, og ikke bare for å runke til. Synes dere skal lage en videoblogg på xhamster, eller noe.

20 cm er like mye som en ølboks, bare for sammenligning. Barnefødsel er en dårlig sammenligning, siden kroppen tross alt har 9mnd med hormon, og andre forandringer bak seg.  

Anonymkode: 6ad17...41f

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Altså, vi klarer å føde et barn. Da går 20 cm fint. Du må varme godt opp først

Anonymkode: b61eb...8a2

Og kroppen bruker minst 8 måneder på å gjøre seg klar, innenfra, for det. Og ender gjerne opp med å revne likevel. 

Kan vi snart slutte å sammenlignet dette snart? 

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Masse oppvarming, glidemiddel og nyte sex i andre former før penetrering. Sex er mer enn penetrering.

Er imponert, 20 cm i OMKRETS? Høres stor ut. Jeg hadde smerter ved 19cm lang og omkrets ca 17cm, men etter rådene over så gikk det fint. Ble litt sår i begynnelsen og jeg savnet fort muligheten til spontan penetrering. Men elsket fyren så gikk seg til.

Anonymkode: 29a6b...80a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har møtt en mann, som har diger penis. Hele 20 cm i omkrets, og jeg aner ikke hvordan det skal gå. Vi har ikke prøvd ennå, han har bare advart meg, da det ikke alltid går med den tykkelsen. 

Noen som har hatt sex, med noen med tykk penis. Og hvordan går det? Blir man vant til det etter en stund? Gjør det vondt i starten? Har du opplevd å ikke få den inn?

Sludder og vås

Anonymkode: 636a3...326

• Liker 6
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere må bruke god tid. Oftere vondt enn godt. Har opplevd at den ikke går inn, og jeg har ikke 20 cm i omkrets.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok for de fleste med litt god tid. Jeg kjøpte en stor dildo en gang bare for å prøve for morro skyld:P Husker ikke nøyaktige mål men den var stor og fikk sjokk da jeg fikk den i posten :hoho: Brukte litt tid, men det gikk:) Bruk god tid + ha glidemiddel tilgjengelig:)

Anonymkode: d60a5...6b4

• Liker 5
Gjest lurven
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Og kroppen bruker minst 8 måneder på å gjøre seg klar, innenfra, for det. Og ender gjerne opp med å revne likevel. 

Kan vi snart slutte å sammenlignet dette snart? 

spørsmålet blir da om hun trenger  8 måneder på å forberede seg på den pikken

AnonymBruker
Skrevet

20 cm i omkrets? Det er 6,4 cm i diameter, nekter å tro at det stemmer.

Anonymkode: de913...5af

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han Har advart deg ja. Forbered deg på skuffelse 😅

Er som regel slik.

De med liten skryter av størrelse de med stor skryter av at den er liten. Lykke til😆

Anonymkode: e21db...bf5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Varm godt opp først. Men har du sett at den virkelig er såå stor? 😅 eller bare sier han det?

Anonymkode: bc887...ab0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han Har advart deg ja. Forbered deg på skuffelse 😅

Er som regel slik.

De med liten skryter av størrelse de med stor skryter av at den er liten. Lykke til😆

Anonymkode: e21db...bf5

Enig. Har du sett den? Jeg chattet med en. Han ville advare meg på forhånd sånn at jeg ikke ble skremt. Sa han hadde så stor penis. Viste seg at den var helt gjennomsnittlig, i nedre del av skalaen, og ikke noe å bli skremt av. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg tatt med tre klyper salt. Det finnes sikkert noen få med så stor omkrets, men alt over 15 slår ikke ut på statistikker da det er under 1% det gjelder. 20 vs 15 er mye større forskjell enn 15 vs 12. Da er det vel den ene i Norge med en så feit en da, men sjansen for det er ikke stor.

Anonymkode: f5eb8...f96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Er sikker på at den er diger, har sett bulen i buksa. Men om den er 17 cm eller 20 cm i omkrets vet jeg jo ikke. Og for min del, så håper jeg at han har lagt på noen cm. Har en stor dildo, og den er 15 cm i omkrets, og den fyller meg skikkelig opp, så føler at 20 cm blir vanskelig. Men er det 15-17 cm, så får vi det sikkert til.

Jeg får nok bare prøve, og ta med glidekrem.

AnonymBruker
Skrevet

I boken Penisatlas av Espen Pirelli er det flere pikker med nært 20cm omkrets.

Til de som mener det ikke finnes...

Anonymkode: c0fb4...ca3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden er han nok uansett, om det er 17, eller 20, men noen må jo treffe de sjeldne også. Det må være fryktelig kjipt å miste drømmedama pga av et slikt problem.  Første gang jeg ønsker oppdatering på en penistråd 😊

Anonymkode: 6ad17...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Advart? 😂

Anonymkode: 60706...502

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en 34 cm lang dildo dom var 6,5 cm i diameter- det var stort 😂 det gikk med mye oppvarming , og det analt 😀

Anonymkode: f642b...ce3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr med enorm penis, aner ikke målene, men jeg husker jeg ble skremt da den poppet ut av bokseren. Han hadde dårlig selvtillit på grunn av størrelsen, fordi det var et problem for ham at flere jenter han hadde vært med syntes det var for mye. Jeg ble også advart av ham. Det ble faktisk et problem for oss, mange ganger vi hadde lyst, men fikk den rett og slett ikke inn. Tipper vi nok var for utålmodige. Jeg husker jeg syntes det var litt stress å måtte bruke så enormt mye tid på å bli klar, hver eneste gang. 

Anonymkode: f371f...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...