AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Noen andre som ikke har fått dagpenger i dag? Sendte meldekort lørdag.. Anonymkode: 3c6ee...366
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Jeg sendte meldekortet i 23 tiden på lørdag og fikk pengene litt over halv 4 i dag. Uten at det var det du spurte om 🙈 Anonymkode: b3e85...a42
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Hvorfor kan ikke folk sette seg inn i regelverket før de maser? Det kan gå inntil TRE VIRKEDAGER før dagpenger/aap er på konto. Så du kan ikke forvente at de SKAL være inne i dag. Om de ikke er kommet inn innen onsdag kl 16, så kan du ringe NAV torsdag morgen. At de som regel kommer mandag er ingen selvfølge. Anonymkode: 07214...98d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan ikke folk sette seg inn i regelverket før de maser? Det kan gå inntil TRE VIRKEDAGER før dagpenger/aap er på konto. Så du kan ikke forvente at de SKAL være inne i dag. Om de ikke er kommet inn innen onsdag kl 16, så kan du ringe NAV torsdag morgen. At de som regel kommer mandag er ingen selvfølge. Anonymkode: 07214...98d Jeg er klar over det, men i praksis kommer de alltid på ettermiddagen mandag etter meldekort. Jeg har vært permittert siden mars i fjor, og tidligere gått på AAP og har aldri noen gang ikke fått pengene mandag ettermiddag.. Er derfor jeg lurte Anonymkode: 3c6ee...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå