AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Heisann, Er gravid med nr. 2, og har i de to siste ukene kjent en del på lette magesmerter samt en slags «tyngdefølelse» i nedre del av magen (i mangel på noe bedre å kalle det). Er nå gravid i uke 12, og fikk sett et bankende hjerte helt mot slutten av uke 6. Kjenner jeg er litt småengstelig, men så er det jo veldig mye som er innenfor normalen også. Noen med lignende erfaringer der ute? Anonymkode: bfc4c...807
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Heisann, Er gravid med nr. 2, og har i de to siste ukene kjent en del på lette magesmerter samt en slags «tyngdefølelse» i nedre del av magen (i mangel på noe bedre å kalle det). Er nå gravid i uke 12, og fikk sett et bankende hjerte helt mot slutten av uke 6. Kjenner jeg er litt småengstelig, men så er det jo veldig mye som er innenfor normalen også. Noen med lignende erfaringer der ute? Anonymkode: bfc4c...807 Jeg hadde det sånn. Hos meg var det at livmorhalsen hadde åpnet seg så fosteret «hang» for langt ned. Anonymkode: f501f...78a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde det sånn. Hos meg var det at livmorhalsen hadde åpnet seg så fosteret «hang» for langt ned. Anonymkode: f501f...78a Huff, det hørtes jo kanskje ikke helt bra ut da.. Hva skjedde videre i forhold til det? Anonymkode: bfc4c...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå