Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig har jeg svaret selv, men trenger at noen bekrefter det. 

Samboer var utro, flere ganger, over lang tid. Med flere forskjellige. 
Vi flyttet fra hverandre, han vil ha en ny sjanse. 
Jeg vurderer det, samtidig som noe inni meg forteller meg at det er en dårlig idé fordi han nesten garantert kommer til å være utro igjen. 

Anonymkode: 2e7a5...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja . Det er en dum ide. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Kort svar: Dårlig ide.

Langt svar: Jævlig dårlig ide.

Endret av got2go
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

JAAAA dum ide.   Nei nei nei. Jeg tror du vil angre for han vil ikke bli noe bedre. Han er kronisk utro.

Anonymkode: 71e07...97b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er en dum idé. En veldig dum idé. 

Jeg tror ikke det alltid er slik at én gang utro = alltid utro. Men da må man over i et annet forhold, hvor balansen og respekten er annerledes enn i det hvor sviket skjedde.

Han her respekterer deg ikke, og har allerede bevist at han kan gå bak ryggen din gjentatte ganger uten å føle dårlig samvittighet. Han kommer i alle fall ikke til å respektere deg mer om du til og med går tilbake til ham til tross for dette! Da er det jo fritt frem, egentlig - du godtar alt.

Anonymkode: 7fcff...3da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil du være sammen med en mann som ikke respekterer deg? En mann som er utro med forskjellige damer? Tenk så mye tid han har brukt på å få til det! Tid han kunne brukt på deg og deres forhold! Han vil aldri endre seg. 

Anonymkode: 7725c...06f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dum ide. Han vil bare fortsette fordi hjernen hans er skapt slik. Han vil aldri klare å forholde seg til kun ei dame, uansett hvem han er sammen med vil det aldri være nok for han. Han elsker ikke deg men elsker kun hva forelskelsesdopet og jakten gir han. Og de gangene han blir tatt elsker han det også fordi da har han all oppmerksomheten din (ennå så sykt det høres ut). Ikke vær den dumme dame som lar seg utnytte. Drit i krokodilletårene hans og dytt han langt vekk og se deg aldri tilbake. 

Anonymkode: 48cc0...27e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk å i det hele tatt vurdere det. 

Anonymkode: eea1b...578

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Han kommer ikke til å slutte å være utro. Og han har jo fått bekreftet gang på gang at du godtar utroskap uten å gå fra han, så da kan han jo bare fortsette med det. Nå teater han deg én gang til om du tilgir utroskap. Hva er svaret ditt? Tar du han tilbake, så vet han at han bare kan fortsette slik han alltid ha gjort. For uansett om det blir slutt, så kan han bare trygle og love og lyge så tar du han tilbake. Gang på gang. Tenk så fint å ha fast kjæreste og kan ligge med hvem han vil utenom. Og slippe å ta ansvar!

Ja, hva velger du?

Anonymkode: 6ecfa...ebc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse: teater = tester

Anonymkode: 6ecfa...ebc

Skrevet

Du fortjener bedre ❤ Hva hadde du rådet venninnen din til, hvis hun fortalte deg dette?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verdt det TS :klem:

Anonymkode: 8a3e9...15a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Han har mistet muligheten til å få deg tilbake med handlingene han har gjort, gjentatte ganger, med ulike damer.

Han fortjener deg ikke. Du fortjener en trofast mann som elsker deg. Ikke gi den fjotten muligheten. Han kan sitte der og angre så mye han vil, men dette er kun hans skyld.

Tar du han tilbake sier du det er ok at han er utro.

Anonymkode: dd73b...c6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...