AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Dette er frelanceoppdrag. Noen som vet grensene på inntekt man kan tjene uten å betale skatt, vil helst unngå det? Hvilke beløper sjekker banken på overføringer fra utlandet og når må jeg begynne å skatte på dette? Anonymkode: fbdd6...b57
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er frelanceoppdrag. Noen som vet grensene på inntekt man kan tjene uten å betale skatt, vil helst unngå det? Hvilke beløper sjekker banken på overføringer fra utlandet og når må jeg begynne å skatte på dette? Anonymkode: fbdd6...b57 Hvorfor lager du enda en tråd? Du har jo fått flere svar i den tråden du allerede har. Anonymkode: a3179...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor lager du enda en tråd? Du har jo fått flere svar i den tråden du allerede har. Anonymkode: a3179...8ae Klikket litt for fort her inne. Du har lite å finne på skjønner jeg. God sommer! Anonymkode: fbdd6...b57
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klikket litt for fort her inne. Du har lite å finne på skjønner jeg. God sommer! Anonymkode: fbdd6...b57 Rimelig "litt for fort", da det skiller 3 timer på de 2 trådene😂😂😂 Anonymkode: 5652d...3f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå