Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått øye på en fyr, han er både søt og tiltrekkende. Men han virker sjenert og tilbaketrukket. Vi sees innimellom via felles bekjente, det er ikke så ofte. Så kommer spørsmålet; Jeg har lenge hatt lyst til å legge han til på SoMe, for å bli bedre kjent. Men er usikker? 

Anonymkode: e1fe4...6fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg til alle disse bekjente i tillegg til ham, da vel. Så blir det ikke påfallende.

Anonymkode: 87b7a...5c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på♥️

Anonymkode: 2cdc9...950

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har fått øye på en fyr, han er både søt og tiltrekkende. Men han virker sjenert og tilbaketrukket. Vi sees innimellom via felles bekjente, det er ikke så ofte. Så kommer spørsmålet; Jeg har lenge hatt lyst til å legge han til på SoMe, for å bli bedre kjent. Men er usikker? 

Anonymkode: e1fe4...6fb

Er han gift? Ikke legg han til. Singel: kjør på :) 

Anonymkode: ac08c...79b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du gjøre men tviler på det har noe å bety. 

Anonymkode: dd2b5...984

Skrevet

Tviler på at han blir livende redd og løper sin vei bare fordi du legger han til. Det er ikke et spørsmål om ekteskap du skal gjøre :) Det der går bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig hvor redde en del er for å gjøre sånne ubetydelige ting som å legge til noen på SoMe eller starte en samtale på en sjekkeapp. Det er faktisk ikke farlig, bare gjør det.

Anonymkode: dca30...773

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

🤣 Jeg er vel ikke rette personen til å svare da jeg ikke har sendt noen venneforespørsel i sosiale medier på ett par år hvertfall 🤣🤣 Godtar som regel de som sender til meg da😅

Uansett, hopp i det😍 De fleste, menn inkludert, setter pris på folk som gjør en innsats for å bli kjent. Jeg hadde ikke hatt den mannen jeg har i dag om jeg ikke hadde tatt det første steget 😉 hvis man virkelig vil ha noe så er det verdt å jobbe litt for å få det også🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alle som er oppegående skjønner hva du er ute etter: Å få ham til sengs. Jeg er så lei av kvinnfolk. Det samme opplegget med eksen til bruttern min. Hun så ham tilfeldig på en fest hvor det var felles bekjente,hun begynte å høre rundt med folk om hvem han var osv. Hun fikk navnet hans av en bekjent,hun sendte melding til ham på face og det kun fordi hun hadde det i baktankene....fy faen...møkkakvinnfolk. Etter noen år med henne i forhold gjorde hun det plutselig helt ut av det blå slutt med ham fordi hun var "lei" av ham.....for en fittekjerring. Hun var så motbydelig hele tøsa. Hun klarte aldri å takke for maten,hun sa aldri hei..begynte å romstere på kjøkkenet vårt klokken 4 om natten....lot som hun var høyt oppe i skyene. Dere kvinnfolk er faen meg ikke sanne.

Anonymkode: 782a8...a10

Snakk om å projisere et hat over på en helt annen person. Du burde jobbe med bitterheta di.

Til TS; det er nok mest en stor ting i ditt hode. Hvis noen legger meg til, tenker jeg ikke automatisk: ÅH HJELP DENNE PERSONEN VIL SJEKKE MEG OPP! Så om han ikke er veldig innbilsk, så går det nok helt bra. Så kan du starte rolig med en hverdagslig samtale om det passer seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er helt utrolig hvor redde en del er for å gjøre sånne ubetydelige ting som å legge til noen på SoMe eller starte en samtale på en sjekkeapp. Det er faktisk ikke farlig, bare gjør det.

Anonymkode: dca30...773

Og jeg skulle til å skrive at det er helt utrolig hvor redde en del er fir å gjøre sånne ubetydelige ting som å bare gå bort å bli kjent med noen IRL og ikke via some. 

Men, jeg er vel blitt for gammel av meg. 

Anonymkode: 112c9...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...