Nala Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Vi satte oss ned for å se opptaket i dag. Men hva skjer? Jo, "Alias" begynte jo senere i går, først 22.55. De lokale nyhetene begynner jo vanligvis 23.30. Og tror dere ikke nyhetene starta automatisk, oppå "Alias"?? Jeg ble eitrende Noen som kort kan fortelle hvordan episoden slutta? Det siste vi fikk med oss var at Sydney og Vaughn tok opp jakten på Anna på den nattklubben?
jolie Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Ehm, jeg har opptaket, men har ikke tenkt å se det på en stund. Kan fortelle da? Saken er at jeg nå for harde livet ser sesong 2 på ZTV, også regner jeg med sesong 3 starter et eller annet sted snart. Kan ikke fatte og begripe hvorfor TVNorge har valgt å starte med å sende sesong 4, av alle ting. Er sesong 3 i det hele tatt sendt på noen norsk kanal? Eller har jeg totalt misforstått alle disse sesongene? Ellers kan du jo laste ned på nett, da
Lovebird Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Alias gikk jo på TV3 før... husker ikke helt sesongene, men jeg tror TVNorge fortsatte der TV3 sluttet... Det som skjedde i forrige episode etter at de tok opp jakten på Anna, var at Sydney fulgte etter Anna og Sark og Vaughn etter han som kjøpte bomben. Han fikk tak i bomben rett før den ramlet ned i kanalen. Sydney fikk hjelp fra Sark på å få tak i Anna. Han kom seg inn i en heis, men lukket den før Anna kom inn. Etter litt slossing, fikk Sydney fanget Anna. Episoden sluttet vel med at Sydney dro for å besøke søsteren på sykehus. Ikke akkurat så god på å skrive resyme, men men...
Nala Skrevet 14. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2005 (endret) Tusen takk for oppsummeringa, Lovebird Jeg er usikker på om TV3 sendte ferdig sesong 3, jeg. Jeg kan nemlig ikke huske å ha sett et par av de tingene det refereres til. Blant annet kan jeg ikke huske å ha sett at Vaughn skjøt og drepte Lauren? Endret 14. september 2005 av Nala
Lovebird Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Bare hyggelig! Jeg fikk ikke med meg de siste episodene da de gikk på TV3, så der kan jeg ikke hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå