Gå til innhold

Tror du at unge folk ser på seg som et stilforbilde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At du er skikkelig kul i deres øyne?

Anonymkode: 46b90...8f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Og det lever jeg veldig godt med! 

Anonymkode: 51dfa...3a2

AnonymBruker
Skrevet

ser de noe som helt annet en det som er på tlf sin?

Anonymkode: d9979...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og det er helt greit. Jeg kan ikke huske at jeg så på damer 40+ som stilforbilder selv heller som ung. 

Anonymkode: 19101...5ad

• Liker 1
Skrevet

Tviler sterkt. Og det er helt greit. 

Det sagt, noen synes det er kult at jeg velger å gå med 50-tallskjoler, men de fleste synes nok det er litt merkelig og rart. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg har lov til å svare, siden jeg er 25, men nei folk over 40 er som regel ikke stilforbilder. Som regel blir de en anonym masse i sorte/grå/beige klær. Store topper og smale bukser. Men en sjelden gang ser jeg en eldre person som er sykt kul. Feks om jeg hadde sett den over i 50-tallskjoler så hadde jeg syns at hun skilte seg ut på en positiv måte.  

Anonymkode: 8f200...4c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke folk på min egen alder heller. Jeg liker fine klær altså, så kan hvis jeg vil 

Anonymkode: 0f1e2...4db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som regel blir de en anonym masse i sorte/grå/beige klær

Synes alle under 25 er en anonym masse i beige og hvite klær for tiden. De eneste jeg ser med fargerike klær er 40+...?

Anonymkode: 6816f...487

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i lange, flagrende skjørt og kjoler, farger og mønstre, så det hender jeg får beundrende blikk fra småjenter :ler: For tenåringer (og jeg har jobbet i vgs i mange år, så jeg har omgåttes mange av dem)  er jeg i beste fall et eksempel på at man ikke må kle seg kjedelig selv om man er "gammel", og det hender de gleder meg komplimenter på enkeltplagg og tilbehør, men jeg har ikke en stil det er naturlig å trakte etter som tenåring (og det tror jeg både de og jeg skal være glade for, på så mange måter).

• Liker 1
Skrevet

Det håper jeg ikke! De er alderen da de skal eksperimentere å ha det gøy med stiler og fasonger og bygge garderobe. Ikke kle seg som en 30-og noe gammel biblioteksarbeider fra svarteste skogen med en forkjærlighet for kjeledressen fra felleskjøpet, og bestemortruser, selv når jeg ikke har mensen! 😄

AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, jeg har aldri hatt et ønske om å være kul eller et stilforbilde. Jeg syns det er bedre om man finner sin egen vei, og ikke bare skal etterligne alle andre.

Anonymkode: 51489...2cc

Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, men nå liker ikke jeg deres stil heller. Store oversize klær som er grå, beige, svart, lysblå, hvitt og stort sett er alle klærne helt enkle. Jeg hadde ikke sett ut i de klærne de går med. 

Vet ikke engang om de legger merke til meg, men kanskje noen synes jeg har fine klær. Aner ikke, men jeg er nok ikke noe stilikon akkurat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...