AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Mitt barn er 2 år og skal i forbindelse med noen undersøkelser levere inn urinprøve til vårt sykehus. Problemet er at vi har prøvd flere ganger å feste urinprøve-posen på underlivet hennes for å samle inn urin, helt forgjeves 😩 Når vi fester posen så klør hun der nede eller så faller den av en stund ettersom hun er i farta hele tiden. Har prøvd å sette på posen både på dagtid og på nattestid uten å få samlet opp så mye som en eneste dråpe. Jeg lurte derfor på om det er noen erfarne foreldre her inne som har noen tips å dele med oss for å få sikret oss nok urin til en urinprøve🙏🏼 Anonymkode: 53763...666
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Legg et lite syltetøyglass under når hun tisser om morgenen? Anonymkode: 11e93...0e5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Legg et lite syltetøyglass under når hun tisser om morgenen? Anonymkode: 11e93...0e5 Hun har autisme, så det er litt vanskelig 😬 Anonymkode: 53763...666
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 De posene funket ikke her heller. Jeg fikk min datter til å tisse på en potte. (Den var såklart ren, og så helte jeg over til et mindre glass) Tok litt overtalelse men vi tok det som en lek, så gikk det til slutt. Anonymkode: 98340...309 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Vi endte med å ha et bekken på doen på sykehuset. Det betyr jo selvfølgelig at barnet klarer å tisse på do Anonymkode: ddd4d...4b7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitt barn er 2 år og skal i forbindelse med noen undersøkelser levere inn urinprøve til vårt sykehus. Problemet er at vi har prøvd flere ganger å feste urinprøve-posen på underlivet hennes for å samle inn urin, helt forgjeves 😩 Når vi fester posen så klør hun der nede eller så faller den av en stund ettersom hun er i farta hele tiden. Har prøvd å sette på posen både på dagtid og på nattestid uten å få samlet opp så mye som en eneste dråpe. Jeg lurte derfor på om det er noen erfarne foreldre her inne som har noen tips å dele med oss for å få sikret oss nok urin til en urinprøve🙏🏼 Anonymkode: 53763...666 Satte (naken) på potte foran TVen, med noe kaldt å drikke. Når man fryser må man tisse, så klarte å få henne til å sitte der lenge nok til at det kom noe. Satt ved siden av hele tiden å distraherte Anonymkode: 193b3...52d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Satte (naken) på potte foran TVen, med noe kaldt å drikke. Når man fryser må man tisse, så klarte å få henne til å sitte der lenge nok til at det kom noe. Satt ved siden av hele tiden å distraherte Anonymkode: 193b3...52d Kjempegod idé! Dette skal jeg prøver, tusen takk 😃 Og tusen takk til alle dere andre som svarte🙏🏼 ts Anonymkode: 53763...666
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Vår 2-åring tisser alltid når beina kommer i varmt vann. Må jobbe kjapt med å samle opp! Anonymkode: 62819...df3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 La henne gå uten bleie, feks i hagen nå når det er varmt (ellers inne). Stå klar med et glass og spring til når du ser det er på gang. Så fanger du det i glasset! Anonymkode: c20af...952
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Er hun bleiefri? Datteren min var vel akkurat blitt bleiefri, men satte henne på do og sa at hun må tisse i koppen, så skal vi se hvilken farge som kommer. 😂 Gikk fint. Anonymkode: 12b7c...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå