Rexina Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hei dere! 😊 Jeg skal på date med selveste Drømmedama med stor D og ønsker råd ang. restaurant. Vi møtes i Oslo, og ingen av oss er derifra, så hadde vært fint med tips 😊 Vi skal sove på hotell i nærheten av gamlebyen, så fint hvis restauranten kan være i nærheten, da vi skal ut med noen venner etter middagen. Ønske til restauranten: - God mat med rause porsjoner (gjerne italiensk eller fransk) - Nedpå stemning, gjerne litt mørkt, men ikke hvite duker, da det blir for stivt.. - Pris spiller mindre rolle, da jeg spanderer på oss 😊 Blir veldig glad for alle innspill 😍
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Hva med Sørenga? (Google så får du opp resturantene der og ser utvalget). Kveldssol og fjorden rett ved. Gåavstand fra gamle byen. Igjen smekkfullt og lite autentisk, spesielt nå i ferien, men sommer-stemningen er der uansett! Anonymkode: 8f248...fb9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Ser du vil ha det mørkt så da er kanskje ikke kveldssol på Sørenga noe likevel 😅 Tranen har god italiensk pizza, men det er en 30 minutters spasertur fra gamlebyen. Anonymkode: 8f248...fb9
Rexina Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Joda, kan absolutt være god utsikt 😊 Vil bare at det skal være litt nedpå da jeg er veldig vant med dates, men hun synes det blir mer påtatt.. Vil at hun skal slappe av og trives uten at det blir for stivt og rart! Tusen takk for tips! Skal sjekke ut Sørenga 😊 Endret 5. juli 2021 av Rexina 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 https://baltazar.no/ mørkt, italiensk, veldig god mat, ved Domkirken - gåavstand fra gamle oslo Anonymkode: 07e13...7b1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Roald og Umberto har veldig god stemning, det samme gjelder Smia på Vålerenga (maten er kanskje hakket over der). Personlig er jeg veldig fan av Brutus og anbefaler det hvis dere er glad i vin. Har ellers hørt bra ting om Grådi på Tøyen. Anonymkode: bfd22...119 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): https://baltazar.no/ mørkt, italiensk, veldig god mat, ved Domkirken - gåavstand fra gamle oslo Anonymkode: 07e13...7b1 Støtter denne. Veldig hyggelig i «bakgården» om dere vil sitte ute. Har aldri vært inne der😊 Anonymkode: 8f248...fb9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Chez Colin i Damstredet er en fin fransk restaurant. God stemning og god mat. Anonymkode: bfd22...119
Rexina Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2021 Tusen takk! Skal sjekke alle disse fine stedene 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 https://www.esaiasmatogvin.no/ Må drive litt reklame - sønnen min jobber der! Flott sted Anonymkode: 403e9...920 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): https://www.esaiasmatogvin.no/ Må drive litt reklame - sønnen min jobber der! Flott sted Anonymkode: 403e9...920 er det ikke de folka som sto bak Bacchus som driver dette? Eller er det nye folk? Ser veldig sjarmerende ut forøvrig Anonymkode: 317f1...568
Serafin Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Rexina skrev (13 timer siden): Hei dere! 😊 Jeg skal på date med selveste Drømmedama med stor D og ønsker råd ang. restaurant. Vi møtes i Oslo, og ingen av oss er derifra, så hadde vært fint med tips 😊 Vi skal sove på hotell i nærheten av gamlebyen, så fint hvis restauranten kan være i nærheten, da vi skal ut med noen venner etter middagen. Ønske til restauranten: - God mat med rause porsjoner (gjerne italiensk eller fransk) - Nedpå stemning, gjerne litt mørkt, men ikke hvite duker, da det blir for stivt.. - Pris spiller mindre rolle, da jeg spanderer på oss 😊 Blir veldig glad for alle innspill 😍 Du bør sjekke ut Smia Galleri. Lite og intimt sted.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Synes liksom alle tipser om en fransk restaurant som heter Le Benjamin. Kjendiser, venner, søsken ... Osv Anonymkode: 0aa6b...ed5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Le Benjamin! Veldig bra mat, hyggelig sted! Anonymkode: 5854b...848
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Det er mye taxier i Oslo, så jeg hadde gått for restauranten du ønsker og heller tatt taxi til og fra hvis det er litt unna. Anonymkode: 180a8...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå