AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Tid før neste er avgang 1 time og 5 minutter - rekker jeg koronatest, henting av bagasje, innlevering av bagasje og igjennom sikkerhetskontroll før neste fly letter? Ingen mulighet for transfer, har jeg forstått. Håper virkelig flyselskapet selger billetter som lar seg benyttes i virkeligheten 😰 Anonymkode: 27887...0aa
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 1 time og 5 minutter høres veldig lite ut. Men spørs vel kanskje på hvor mange det er som er ute og reiser, og hvordan køene er? Anonymkode: 6d571...99f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1 time og 5 minutter høres veldig lite ut. Men spørs vel kanskje på hvor mange det er som er ute og reiser, og hvordan køene er? Anonymkode: 6d571...99f Ja, det er det jeg er redd for ☹ Reiser alene med et barn også så nå er jeg mildt sagt stresset. Ingen hos SAS vet noenting heller. Hvem kontakter jeg? Eller satser jeg bare på at det går bra? Anonymkode: 27887...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå