AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hvilke problemer støtte du på? Jeg har selv silikon, og måtte gi opp etter 2 måneder siden jeg aldri fikk nok melk. Er det klassisk for oss med silikon tro? Anonymkode: d4409...1eb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har silikon og masse melk. Tror nok dette er veldig tilfeldig. Anonymkode: 6e2bd...cb4 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Det stemmer for noen. Det er visst fordi brystene oppfatter det som fullt. Jeg har ikkje hatt problem med å amme noen av barna mine, verken før eller etter silikon. Anonymkode: 347c2...536
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Jeg fikk beskjed om at silikon kunne gjøre at man produserte mindre melk. Jeg ammet i 14 mnd men det ble delamming. Det var ikke nok melk på kveldene så det var en illsint sulten baby en stund før jeg skjønte hva det var. Anonymkode: d728f...459
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Implantatene i seg selv er sjelden et problem, annet enn at de kan gjøre at det blir mindre lagringsplass til melken. Det kan man løse ved å amme oftere. Anonymkode: 93b3a...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå