AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Førstegangskjøpere som sliter med å komme meg inn på boligmarkedet. Hvordan er utleiemarkedet i Arendal? Hvordan går det med salg av leiligheter? Er det verdt å kjøpe noe der? Googler litt rundt men blir ikke særlig klok av det. Anonymkode: 6c1af...a95
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Utleiemarkedet er preget av dårlige og små boliger i kjelleren hos folk, dårlig standard og høy pris. De fleste som leier går på nav. Veldig mange unge som er uføre her, og mye rusproblemer. Leiligheter går tregt her for tiden, men igjen, enten er de overprisa og skamdyre eller i borettslag med kjempehøye fellesutgifter. Om det er verdt å kjøpe noe kommer an på hvor du bor og hvor du vil bo framover, går jeg ut i fra. Anonymkode: f7ac7...e26
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Søk opp boliger som selges og leies ut på finn, så får du et greit overblikk etter å ha fulgt med jevnlig i noen uker. Anonymkode: 886c4...026
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Leiligheter går tregt her for tiden, men igjen, enten er de overprisa og skamdyre eller i borettslag med kjempehøye fellesutgifter. Anonymkode: f7ac7...e26 Hehe... Jeg er ikke TS, men følger litt med på boligmarkedet i Arendal er Kr. Sand fordi jeg drømmer om å kjøpe en utleieleilighet i en av disse byene. Det med overprisa er veldig relativt. Jeg synes at disse byene har veldig snille boligpriser (bor nå i Oslo). Anonymkode: 45eaa...be9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det med overprisa er veldig relativt. Jeg synes at disse byene har veldig snille boligpriser (bor nå i Oslo). Jada. Men prisene har steget voldsomt og standarden har ikke gjort det. Anonymkode: f7ac7...e26
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jada. Men prisene har steget voldsomt og standarden har ikke gjort det. Anonymkode: f7ac7...e26 Igjen - alt er relativt. Jeg så nettopp en sak på NRK om ei jente som ville kjøpe bolig i Moss, og måtte ha hjelp av foreldre «selv om» hun hadde spart 150.000 kr i egenandel. I Oslo fremstår det som helt absurd å kunne kjøpe en leilighet på 60 kvadrat med en så beskjeden egenandel. De fleste norske byer har hyggelige boligpriser, og det er oppnåelig for «hvermannsen» å kjøpe sin egen leilighet. De fleste som har full jobb eller grei inntekt vil fint kunne kjøpe leilighet i en av Sørlandsbyene. Det gjelder også Arendal. Anonymkode: 45eaa...be9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå