catlover202 Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Hei, alle sammen. Jeg skal i slutten av Juli dra for å besøke min forlovede som bor i Egypt. Vi har ikke sett hverandre på flere år på grunn av omstendighetene, og nå som det har blitt litt lettere å reise så vil jeg gjerne benytte sjansen til å besøke han. Jeg har mottatt en vaksinedose, og når jeg drar så vil jeg regnes som ''beskyttet''. Hvis jeg har forstått riktig så vil jeg med en vaksinedose være unntatt karantenehotell, dersom jeg er ''beskyttet'' og har egnet oppholdssted. Hvis ikke må jeg på karantenehotell i 3 dager. Har noen av dere erfaringer med hvor strenge de er på egnet oppholdssted? Jeg bor med moren min i en leilighet, og har eget rom, matservering (trenger ikke å gå inn på kjøkkenet) men vi har kun et baderom. Baderommet er såpass stort at det er mulig å holde avstand der, og hvis man vasker det vil det nok være greit? Jeg er veldig usikker på om hjemmet mitt kan være egnet som oppholdssted for karantene? Og hvis ikke, vil det for eksempel være egnet dersom jeg befinner meg der alene den tiden jeg må være i karantene og moren min ikke er der? Håper noen av dere kan hjelpe meg
Anbefalte innlegg