AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Noen som har opplevd økt energi før fødsel? Eventuelt hvor lenge før? jeg har de siste ukene vært så trøtt og sliten, har mest bare villet ligge på sofaen. Idag våknet jeg kl 5, full av energi. Vasket huset ferdig før kl var 8, og tenkte å gå meg en tur nå😂 Er i uke 37+2. har ellers sterke og hyppige kynnere og en del mensmurringer. Anonymkode: 29074...c34
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Det kan jo godt være det er et tegn. Jeg ble veldig trøtt den dagen fødselen min startet. Måtte legge meg og sove kort tid etter at jeg sto opp og sov i mange timer, helt uvanlig for meg, men tror det var kroppens måte å lade opp til fødsel som startet på kvelden samme dag. Anonymkode: a1036...6fd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Min kusine gjorde det samme og fødselen startet ikke lenge etterpå. Det er akkurat som om kroppen vil gjøre klart redet til barnet kommer Anonymkode: b1741...df6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Det skjedde ikke med meg, tvert imot. Jeg var i ganske grei form fram til ca.2 uker før fødselen, da var jeg helt ferdig. Det var et ork bare å gå fra sofaen til do, enda jeg ikke var så stor som gravid. Merket derimot at energinivået var høyere enn på veldig lenge kort tid etter fødselen. Anonymkode: b6038...a12
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Jeg vaska ned huset (sånn skura gulvet type) og den natta starta fødselen. Anonymkode: 77f2a...131
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Jeg hadde det nesten motsatt. Jeg var veldig sliten på slutten av svangerskapene, og sov dårlig. Men natten før første fødsel sov jeg så godt at jeg var redd det var noe galt da jeg våknet. Og før andre fødsel ble jeg veldig trøtt, sovnet og sov et par timer på ettermiddagen før fødselen startet samme kveld. Anonymkode: b4a70...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå