AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Kan dere skjønne hvordan det er å ha aldri ha kysset en kvinne? Eller aldri sovet sammen med en kvinne uten å kalle meg incel? Det virker som kvinner ikke klarer å skjønne det. Kanskje fordi det er så lett for dere å ha intimitet med noen. Anonymkode: 46a5d...330
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Hæ? Om man har lett for å inngå i intime forhold er ikke kjønnsbetinget. Anonymkode: d24c4...9ed 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Om man har lett for å inngå i intime forhold er ikke kjønnsbetinget. Anonymkode: d24c4...9ed Jaha, så hvorfor er det så mange flere menn enn kvinner som ikke har sex? Anonymkode: 46a5d...330
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kan dere skjønne hvordan det er å ha aldri ha kysset en kvinne? Eller aldri sovet sammen med en kvinne uten å kalle meg incel? Det virker som kvinner ikke klarer å skjønne det. Kanskje fordi det er så lett for dere å ha intimitet med noen. Anonymkode: 46a5d...330 Ja, jeg kan skjønne det, og jeg skjønner det må være vondt. Men hva konkret mener du vi kan gjøre med det? Anonymkode: 36197...3d4 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg kan skjønne det, og jeg skjønner det må være vondt. Men hva konkret mener du vi kan gjøre med det? Anonymkode: 36197...3d4 Ikke kalle meg incel i hvertfall. Anonymkode: 46a5d...330
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke kalle meg incel i hvertfall. Anonymkode: 46a5d...330 Incel-merkelappen deles ut av kvinner til menn som spyr ut kvinnehat. Ikke til menn som er evig single. Fra andre menn får dere den muligens også kun for å være evig single/urørt. Anonymkode: a93c3...ac5 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke kalle meg incel i hvertfall. Anonymkode: 46a5d...330 Nei, men det gjør vi heller ikke vanligvis. Det er forbeholdt de som bruker uttrykk som alfa-hanner, chads, stacys og som snakker nedverdigende om kvinner som ikke vil ligge med dem. Jeg har ikke fått med meg at det er vanlig å sette denne betegnelsen på vanlige menn som sliter med å treffe den rette. Er det det? Anonymkode: 36197...3d4 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men det gjør vi heller ikke vanligvis. Det er forbeholdt de som bruker uttrykk som alfa-hanner, chads, stacys og som snakker nedverdigende om kvinner som ikke vil ligge med dem. Jeg har ikke fått med meg at det er vanlig å sette denne betegnelsen på vanlige menn som sliter med å treffe den rette. Er det det? Anonymkode: 36197...3d4 Det handler ikke om den rette. Når folk har 40 i bodycount så sier det seg selv at sex ikke handler om den rette. Anonymkode: 46a5d...330
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handler ikke om den rette. Når folk har 40 i bodycount så sier det seg selv at sex ikke handler om den rette. Anonymkode: 46a5d...330 OK. Er det vanlig at kvinner kaller menn som ikke får pult (men som oppfører seg som folk ellers) for incels? Anonymkode: 36197...3d4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): OK. Er det vanlig at kvinner kaller menn som ikke får pult (men som oppfører seg som folk ellers) for incels? Anonymkode: 36197...3d4 Nei. For vi fører ikke noe register over menn som ikke får pult. Anonymkode: a93c3...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det handler ikke om den rette. Når folk har 40 i bodycount så sier det seg selv at sex ikke handler om den rette. Anonymkode: 46a5d...330 Bodycount?? Hva er det? Anonymkode: a93c3...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): . Er det det? Overhodet ikke. Du bør være en selvrettferdig drittsekk, for å bli kalt noe sånt. Problemet med mange som sliter, er at de suger til seg all negativitet, og mener at de er senter for alles fokus. Trolig har du en mindreverdsfølelese, som oppsto lenge før du hørte om incels. Å presentere statistikk som sier at menn ditt, og kvinner datt, har ingen verdi, uten at du vet om det plager vedkommende. Om fordelingen hadde vært 50/50, så ville mannfolk uansett følt det som et mye større problem. Anonymkode: 93a19...199
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): OK. Er det vanlig at kvinner kaller menn som ikke får pult (men som oppfører seg som folk ellers) for incels? Anonymkode: 36197...3d4 Nei. Kvinner bryr seg generelt lite om andres sexliv. De fleste personer, menn og kvinner er ikke spesielt opptatt av hva andre gjør så lenge de oppfører seg realt og som tenkende folk. Anonymkode: 7ffab...85a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Kvinner bryr seg generelt lite om andres sexliv. De fleste personer, menn og kvinner er ikke spesielt opptatt av hva andre gjør så lenge de oppfører seg realt og som tenkende folk. Anonymkode: 7ffab...85a Nettopp det samme inntrykket jeg har. Men prøver å utfordre TS litt på å utrede hva han egentlig sier Anonymkode: 36197...3d4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er 33 år, kvinne, og har aldri ligget i samme seng som en mann, aldri fått en varm klem fra en mann, aldri kysset en mann av fri vilje. Det er vondt. Det har aldri skjedd at en mann har vist noe som helst interesse for meg hele mitt liv. Men hva trenger du hjelp til? Hvorfor poster du her? Anonymkode: d19d5...93c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, men det gjør vi heller ikke vanligvis. Det er forbeholdt de som bruker uttrykk som alfa-hanner, chads, stacys og som snakker nedverdigende om kvinner som ikke vil ligge med dem. Jeg har ikke fått med meg at det er vanlig å sette denne betegnelsen på vanlige menn som sliter med å treffe den rette. Er det det? Anonymkode: 36197...3d4 Jeg er heller ikke vant til at incel-begrepet brukes slik. Det handler, som du sier, mer om menn som spyr ut kvinnehat og mener de har rett på sex. Incel-begrepet handler, slik jeg ser det i hvert fall, mye mer om hvilke holdninger man har og utrykker. Ikke hvordan sexlivet ser ut. Ellers kan jeg bare si at jeg ikke har noen som helst anelse om single mannevenner er single av egen fri vilje, om de bare ikke har møtt den rette ennå, om de er jomfruer eller noe annet om deres sexliv - med mindre de forteller meg om det selv. Bryr meg niks og nada om det uansett. Enten er de fine folk med fine verdier, ellers er de ikke det. Antall sexpartnere er helt uvesentlig. Anonymkode: 95944...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå