AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Er dette noe fare? Har hatt litt friskt blod idag og sist for ett par dager siden. Er så d kommer litt men så stopper d opp. Hva kan d være så tidlig om det ikke er fare for sa? Tenker på exu og er litt bekymret. Vet ikke om mens smertene jeg har er forbundet med blodet for jeg har murret og hatt mye vondter siden EL.. Noen med positive erfaringer og blødning så tidlig ? Anonymkode: df343...34a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Kan være et hematom. Anonymkode: 4d772...a3a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Blødninger tidlig i svangerskapet kan ha mange årsaker. Det kan være en helt ufarlig blødning, f.eks pga skjøre slimhinner eller starten på en abort. Jeg har vært gravid 7 ganger og har blødd i alle mine svangerskap. 4 har gått bra, mens 3 har endt i abort (2 sa og 1 exu). Ofte hører man at lite blod og ingen smerter, så trenger man ikke å bekymre seg. Mens mye blod og smerter=abort. Men her har ikke det hatt noe sammenheng, da jeg har opplevd at smerter og mye blod har gått bra. Mens en liten blødning uten smerter, til slutt har endt opp i en abort. Samtidig som jeg også har erfart at en liten blødning er helt ufarlig. Altså det jeg vil frem til er at man aldri kan vite om det går bra eller ikke. Det jeg vil råde deg til, er å kontakte lege. Be om en blodprøve for å måle hcg, og få tatt en ny med et par dager mellomrom. Etter uke 6-7 kan de også se noe på ultralyd. Håper det er en helt ufarlig blødning. Masse lykke til. Vet hvor vond denne usikkerheten er❤ Anonymkode: 41f03...e13 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette noe fare? Har hatt litt friskt blod idag og sist for ett par dager siden. Er så d kommer litt men så stopper d opp. Hva kan d være så tidlig om det ikke er fare for sa? Tenker på exu og er litt bekymret. Vet ikke om mens smertene jeg har er forbundet med blodet for jeg har murret og hatt mye vondter siden EL.. Noen med positive erfaringer og blødning så tidlig ? Anonymkode: df343...34a Ja jeg blødde en del i starten. Fortsatte å ta tester som viste jeg var gravid fremdeles. Gikk rundt og var dritstressa til uke 13 da jeg tok privat ultralyd og fikk se en sprellende og energisk liten kar, i dag forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke bare gikk tidlig og fikk avkreftet spontanabort hos lege eller noe. Kunne jo bare dratt hyppig, også på ultralyd fra du kan se er bankende hjerte. Jeg burde gått hver uke egentlig, for ble altfor mye stress i hodet. Leste masse her, skrev innlegg, de fleste sa de hadde blødd litt. Og at spontan abort som oftest ga ganske mye blødning. Men så var det seff noen som sa spontanabort gav ikke nødvendigvis stor blødning. Og det kunne absolutt være dette. Ble så lei meg, ville liksom ikke akseptere det heller så utsatte og utsatte. Var så nervøs før ultralyden i uke 13 at jeg skalv. Graviditetstestene hadde vist økende ukeantall, fra 1-2 uker til 2-3 , så jeg hadde håp. Var en stor lettelse å se babyen. Ble så glad. Finn ut av det så fort du kan Helt normalt å blø. Jeg blødde som om det var en slags halvveis menstruasjon. Litt nå og da, så stoppet det. Ble helt deppa når det da blødde igjen. Nei ikke bra for hodet. Jeg tror det er størst sannsynlighet for at du er gravid. Anonymkode: 2fd07...251 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Takk for svar. Kom litt friskt blod igjen på papiret nå men så og si ingenting. Føler veldig gravidsymptomene har økt så får se da.. er på ferie i to uker nå. Må bare vente .. å se hva som skjer. Anonymkode: df343...34a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Jeg blødde litt i 2 svangerskap de første 8 ukene, gynekolog forklarte at det var skjøre slimhinner (det var ikke mye blod). Det var ikke en abort, jeg fødte som normalt og ukomplisert fullgått svangerskap. Anonymkode: 0f324...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå