AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Har dere tanker om vekt og personer dere ikke sett på lenge? På grunn av corona har det ikke vært mulig for meg å besøke familien på 2 år nå vil de ha meg hjem men jeg har lagt på meg 15kilo og vil egentlig ikke at de skal se meg sånn... I landsproblem ja men uansett et problem for meg. Er det bedre å besøke dem tjukk enn å ikke besøke i det hele tatt? Anonymkode: 7f073...a6a
Kenelz Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Legger fort merke til hvem som har gått opp eller ned i vekt, men ikke noe som er interessant å snakke om. Besøke dem tjukk eller tynn er bedre enn ingen besøk. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Skjønner akkurat hvordan du har det 🙈 Utsetter og utsetter familiebesøk selv pga vekten. Klart å gå ned 2 av 12 kg foreløpig. Anonymkode: 25949...82b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Det er mange som har lagt på seg i denne perioden. Ta på deg et smil og pene klær, og vær hyggelig. Vekt er langt fra alt. Anonymkode: cf0b3...7a2 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Det har jeg ikke lagt merke til. Møtte en god venninne her om dagen som hvisket til meg at hun hadde gått opp 12 kg og det hadde jeg ikke sett en gang. Jeg blir bare superglad for å se igjen folk jeg er glad i. ❤️ Anonymkode: e13f6...171 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det har jeg ikke lagt merke til. Møtte en god venninne her om dagen som hvisket til meg at hun hadde gått opp 12 kg og det hadde jeg ikke sett en gang. Jeg blir bare superglad for å se igjen folk jeg er glad i. ❤️ Anonymkode: e13f6...171 Helt enig!! Selv har jeg møtt familien min som både «tjukk» og «tynn» relativt til normalvekten min. Kan godt hende noen har pratet om meg eller tenkt over det, men det trenger man heldigvis ikke bekymre seg over. Man er så mye mer enn vekten sin, og det viktigste er å se igjen de man er glad i. Anonymkode: 4443d...499
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bedre å besøke dem tjukk enn å ikke besøke i det hele tatt? Kommer an på familien. Anonymkode: c8a95...af8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå