AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Skal ordne nytt pass til barnet, og er skilt fra barnefar. Trenger rett kopi av hans pass, og lurer på om jeg kan ta med meg passet til feks politiet og få rett kopi uten at min eks er med? Passtimen er et stykke frem i tid så jeg kan ikke beholde selve passet så lenge da han skal reise bort, og jeg trenger dermed rett kopi ved siden av fullmakten. Det er jo gyldig om jeg hadde tatt med passet hans på passkontoret, så da må det vel være greit at jeg får laget en rett kopi også..? Anonymkode: 6bfb1...9f2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skal ordne nytt pass til barnet, og er skilt fra barnefar. Trenger rett kopi av hans pass, og lurer på om jeg kan ta med meg passet til feks politiet og få rett kopi uten at min eks er med? Passtimen er et stykke frem i tid så jeg kan ikke beholde selve passet så lenge da han skal reise bort, og jeg trenger dermed rett kopi ved siden av fullmakten. Det er jo gyldig om jeg hadde tatt med passet hans på passkontoret, så da må det vel være greit at jeg får laget en rett kopi også..? Anonymkode: 6bfb1...9f2 Be han levere fullmakt på sitt lokale passkontor. Anonymkode: 8b615...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå