Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ingen drittsekk, hun er snill og god og har behandlet meg bedre enn alle andre når jeg var nyansatt. Hun brydde seg og brukte god tid til å hjelpe meg. Vi har fått en god tone og nå har hennes sanne jeg begynt. Hun klager på alle, er sjalu på mange, sier ting rett ut uten filter, blir arbeidsoppgavene forandret lager hun baluba, klager, griner og gjør situasjonen så dramatisk som den bare kan bli. Hun kan fort bli sur på meg og andre og ikke tenke over egen oppførsel. 

Det hjelper ikke å ta det opp med leder og jeg kan ikke bytte jobb da denne jobben er flott på alle måter. Men jeg trenger tips. Hvordan skal jeg overleve dette? 

Anonymkode: 4172d...cd4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun er ingen drittsekk, hun er snill og god og har behandlet meg bedre enn alle andre når jeg var nyansatt. Hun brydde seg og brukte god tid til å hjelpe meg. Vi har fått en god tone og nå har hennes sanne jeg begynt. Hun klager på alle, er sjalu på mange, sier ting rett ut uten filter, blir arbeidsoppgavene forandret lager hun baluba, klager, griner og gjør situasjonen så dramatisk som den bare kan bli. Hun kan fort bli sur på meg og andre og ikke tenke over egen oppførsel. 

Det hjelper ikke å ta det opp med leder og jeg kan ikke bytte jobb da denne jobben er flott på alle måter. Men jeg trenger tips. Hvordan skal jeg overleve dette? 

Har dere tillitsmann/fagforbund du kan gå til ? Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg nok gått til tillitsmann/fagforbundet med dette :) 

Er noe jeg gir beskjed til sjefen,mens noe gir jeg beskjeder til tillitsmann/fagforbundet :) 

Anonymkode: 0e47a...3bc

Skrevet

Har du forsøkt snakke med henne når dette skjer? Spørre hvorfor hun regerer så kraftig og hva som egentlig er årsaken til at hun blir så urolig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du distansere deg fra henne? Dvs og ikke ha så mye med henne å gjøre på jobb?

Om en kollega hadde laget så mye styr, som begynne å grine så hadde jeg spurt vedkommende rett ut om alt var i orden.

Jeg kunne også sagt jeg ikke vil forholde meg til all klagingen. 

Anonymkode: 6fdd6...67c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Distanser deg, et godt tips til alle: ALDRI finn deg venner på jobb, eller bruk tid på en kollega utenfor jobben. Ikke bli for nære, det fucker opp alt.

Anonymkode: e7205...135

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Husk, det som spiller mest hyggelig i starten. Er sjelden det etterhvert....når det sanne jeg kommer frem.

Så vær alltid skeptisk til nye mennesker som er "hyggelig".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husk, det som spiller mest hyggelig i starten. Er sjelden det etterhvert....når det sanne jeg kommer frem.

for et trist liv, å alltid tro at alle som er hyggelige har en agenda.. 

Anonymkode: 05bdd...eaf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Distanser deg, et godt tips til alle: ALDRI finn deg venner på jobb, eller bruk tid på en kollega utenfor jobben. Ikke bli for nære, det fucker opp alt.

Hvordan da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan da? 

Dette kan jeg svare på fordi jeg har trodd lenge at jeg og en kollega hadde en hyggelig tone på messenger og på jobb.

Uti fra det blå så blei det ett helvete for min del. Siden han har gått til min sjef med alt som vi har snakket om osv. Hadde en keitete kommentar siden jeg var nervøsen pga dette mellom oss. Holdt på å få sparken. Nå vet jeg hvor jeg har han hende :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er sant fordi at jeg har vært «for koselige» mot en mannlige kollega og han har tatt dette feil og mistolket dette. Han lagte ett stort helvete for min del og jeg holdt på å få sparken pga han. Det blei tolket at jeg favoriserte han og seksuell trakkaserte han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Heller et trist liv enn et liv som er så vanskelig at man knapt nok gidder å stå opp av sengen bare på grunn av at man skal tenke det beste om andre. 

Anonymkode: 19f0d...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...