AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Min søster kommer med sin datter hjemme hos oss, og har nå ligget over her i 2 dager. Mitt største mareritt har gått i oppfyllelse, og niesa mi har funnet seg venner i nabolaget som hun nå facetimer til. Noe som betyr at hun kommer til å ville møte de, og da kommer hun hjem hos meg. Jeg ba søstra mi om å ta med niesa hjem i dag fordi jeg var drit lei av henne pga hun maser, bråker, tar tingene mine og jeg føler meg utmattet. Min søster nekter dette. Jeg sier også at fremover kan ikke niesa Mi kreve å komme hjemme hos meg fordi hun vil møte disse vennene, men da sier hun «hun trenger ikke å komme hjem hos deg, jeg slipper henne av hos vennene», og disse vennene bor 2 Meter unna Meg. Jeg er så Forbanna lei. Jeg vil bare at hun skal dra. Få litt fred. Jeg takler ikke barn. Jeg har aldri bedt om å få niese, og alle orker ikke å være rundt barn heøe tiden selv om man er i familie Anonymkode: a6c55...01f 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Du høres koselig ut. Anonymkode: 54cf1...70d 48
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Nevøer er sikkert bedre. Be dem bytte kjønn. Anonymkode: 6d4b3...147 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min søster kommer med sin datter hjemme hos oss, og har nå ligget over her i 2 dager. Mitt største mareritt har gått i oppfyllelse, og niesa mi har funnet seg venner i nabolaget som hun nå facetimer til. Noe som betyr at hun kommer til å ville møte de, og da kommer hun hjem hos meg. Jeg ba søstra mi om å ta med niesa hjem i dag fordi jeg var drit lei av henne pga hun maser, bråker, tar tingene mine og jeg føler meg utmattet. Min søster nekter dette. Jeg sier også at fremover kan ikke niesa Mi kreve å komme hjemme hos meg fordi hun vil møte disse vennene, men da sier hun «hun trenger ikke å komme hjem hos deg, jeg slipper henne av hos vennene», og disse vennene bor 2 Meter unna Meg. Jeg er så Forbanna lei. Jeg vil bare at hun skal dra. Få litt fred. Jeg takler ikke barn. Jeg har aldri bedt om å få niese, og alle orker ikke å være rundt barn heøe tiden selv om man er i familie Anonymkode: a6c55...01f What? Hvor gammel er du? 12 år? Anonymkode: e00c7...024 18
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): What? Hvor gammel er du? 12 år? Anonymkode: e00c7...024 Hvorfor er det så mange som syns dette er et fælt innlegg? Er det virkelig ingen som kan relatere og være litt hjelpsom? Det hjelper ikke å være usaklig og kalle meg for umoden, dritt, barnslig. Har dere absolutt ingen gode råd å komme med, så ikke kommenter? Er det SÅ vanskelig? La andre som kan relatere komme til, og la meg få snakke med disse for å få lettet litt frustrasjon. Kan dere ikke forstå at alle er forskjellig? Er det også SÅ vanskelig å forstå? Anonymkode: a6c55...01f 3
Sisselini Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Forklar at du har behov for mer alenetid, på en allright måte? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Si at du ikke er hjemme og ikke lukke opp? Anonymkode: 326a1...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Kan du ikke ta deg en lang kjøretur med Teslaen din da når niesa henger i nabolaget? Anonymkode: a1295...f26 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det så mange som syns dette er et fælt innlegg? Er det virkelig ingen som kan relatere og være litt hjelpsom? Det hjelper ikke å være usaklig og kalle meg for umoden, dritt, barnslig. Har dere absolutt ingen gode råd å komme med, så ikke kommenter? Er det SÅ vanskelig? La andre som kan relatere komme til, og la meg få snakke med disse for å få lettet litt frustrasjon. Kan dere ikke forstå at alle er forskjellig? Er det også SÅ vanskelig å forstå? Anonymkode: a6c55...01f Men kjære deg, du bor hos din mor i ditt barndomshjem? Det hjemmet er også din søsters barndomshjem, sant? Har dere ikke like mye rett på å være der, begge to? Og har du ikke lyst til å ha et godt forhold til din søster og din niese? Jeg skjønner du får noja iblant, det gjør man gjerne hvis flere går oppå hverandre for lenge av gangen. Har du et eget rom? Kan du ikke trekke deg tilbake dit og slappe av? Evt gå ut en tur iblant? Anonymkode: e00c7...024 14
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Bor du hos mora di så bør du vel flytte. Kommer neppe til å få noen diplom for verdens beste tante men... Anonymkode: f3010...4ac 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men kjære deg, du bor hos din mor i ditt barndomshjem? Det hjemmet er også din søsters barndomshjem, sant? Har dere ikke like mye rett på å være der, begge to? Og har du ikke lyst til å ha et godt forhold til din søster og din niese? Jeg skjønner du får noja iblant, det gjør man gjerne hvis flere går oppå hverandre for lenge av gangen. Har du et eget rom? Kan du ikke trekke deg tilbake dit og slappe av? Evt gå ut en tur iblant? Anonymkode: e00c7...024 Jeg bor ALENE, hun kommer hit i tide og utide og forbenter det er greit Anonymkode: a6c55...01f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bor du hos mora di så bør du vel flytte. Kommer neppe til å få noen diplom for verdens beste tante men... Anonymkode: f3010...4ac Hæ????? Hva er det noen av drte snakker om? Jeg skrev at jeg bor ALENE? Anonymkode: a6c55...01f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Sisselini skrev (23 minutter siden): Forklar at du har behov for mer alenetid, på en allright måte? Jeg har prøvd, men dette ser ut til å funke dårlig!! Anonymkode: a6c55...01f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Bryt kontakt med søstra di og be niesa stikke Anonymkode: 72d05...90c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 Er jo bare å kutte de ut, har selv kuttet ut alle søsken/foreldre. Vi var såpass ulike i voksen alder, så passet ikke sammen i heletatt. Husk, man velger ikke sin foreldre/søsken. Anonymkode: 47eaa...927
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Hvor gammel er niesen din? Hvor lenge skal de være hos deg? Anonymkode: 68782...cb2
Carrot Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er det så mange som syns dette er et fælt innlegg? Er det virkelig ingen som kan relatere og være litt hjelpsom? Det hjelper ikke å være usaklig og kalle meg for umoden, dritt, barnslig. Har dere absolutt ingen gode råd å komme med, så ikke kommenter? Er det SÅ vanskelig? La andre som kan relatere komme til, og la meg få snakke med disse for å få lettet litt frustrasjon. Kan dere ikke forstå at alle er forskjellig? Er det også SÅ vanskelig å forstå? Anonymkode: a6c55...01f Personlig finner jeg innlegget ditt vanskelig fordi du fremstår som en sutrete, selvsentrert unge egentlig som irriterer deg over at et barn ønsker kontakt med deg, liker tingene dine og får venner i nærheten - omtrent slik du beskriver deg selv ikke å være både umoden, barnslig og la meg legge til en smule over normalt selvfokusert.. Så ja, jeg sliter litt med å forstå problemstillingen når du ikke klarer se lengre enn deg selv. For det er en fin ting at niesen din treffer andre barn og klarer skaffe seg venner, det er en fin ting at barnet viser interesse og det er en fin ting å kunne se et barn vokse opp hvis man klarer se lengre enn egen nese.. Når man som deg ikke evner dette er kanskej familien din bedre stilt uten deg, så da anbefaler jeg at du i stedenfor å lage uggen stemning for alle rett og slett trekker deg litt unna familien din og sier det som det er, du vil helst at de ikke tar kontakt med deg fordi du trives best alene. 11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min søster kommer med sin datter hjemme hos oss, og har nå ligget over her i 2 dager. Mitt største mareritt har gått i oppfyllelse, og niesa mi har funnet seg venner i nabolaget som hun nå facetimer til. Noe som betyr at hun kommer til å ville møte de, og da kommer hun hjem hos meg. Jeg ba søstra mi om å ta med niesa hjem i dag fordi jeg var drit lei av henne pga hun maser, bråker, tar tingene mine og jeg føler meg utmattet. Min søster nekter dette. Jeg sier også at fremover kan ikke niesa Mi kreve å komme hjemme hos meg fordi hun vil møte disse vennene, men da sier hun «hun trenger ikke å komme hjem hos deg, jeg slipper henne av hos vennene», og disse vennene bor 2 Meter unna Meg. Jeg er så Forbanna lei. Jeg vil bare at hun skal dra. Få litt fred. Jeg takler ikke barn. Jeg har aldri bedt om å få niese, og alle orker ikke å være rundt barn heøe tiden selv om man er i familie Anonymkode: a6c55...01f Hvor mange tråder skal du lage om dette? Er du ikke 18, du burde vært opptatt med sommerjobb. Du høres bortskjemt ut og kravstor, og det er vel din mors hjem Anonymkode: 20718...c75 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): What? Hvor gammel er du? 12 år? Anonymkode: e00c7...024 KG's mest brukte spørsmål dukker opp igjen. Anonymkode: 34bde...26a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Du får flytte ut Anonymkode: a57aa...220 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå