Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er del veldig unormalt. Er 40.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har det noe å si om det er unormalt eller ei? Det er jo ikke noe du kan gå tilbake å gjøre noe med uansett. 

Anonymkode: 25596...a45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: c5cd0...242

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det unormalt i en alder av 40. Selv fetteren min med downssyndrom har vært på pub og fester.

Anonymkode: 5a11f...eda

• Liker 5
Skrevet

Uvanlig kanskje.

Men ikke unormalt. Er man kristen f.eks så drikker man kanskje ikke. Og hva skal man på bar for da.

Hadde det ikke vært sex å få på byen hadde hele utelivet stengt ned i morgen. Et par brune puber og et diskotek for exctasy knipserne er alt som hadde vært igjen.

Så. Det så.

Skrevet
Realverdien skrev (7 timer siden):

Uvanlig kanskje.

Men ikke unormalt. Er man kristen f.eks så drikker man kanskje ikke. Og hva skal man på bar for da.

Hadde det ikke vært sex å få på byen hadde hele utelivet stengt ned i morgen. Et par brune puber og et diskotek for exctasy knipserne er alt som hadde vært igjen.

Så. Det så.

Sports barene hadde nok holdt seg.😂😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo en del som ikke liker fest/uteliv. At du aldri har gjort det er kanskje litt uvanlig, men hva så, det spiller jo egentlig ikke så står rolle. Og det finnes jo steder som er passende for de som er 35+ også hvis du først har lyst til å gjøre det i blant. 

Anonymkode: ce985...a00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lev ditt eget liv, drit i hva andre mener.

Å gå på byen er totalt bortkastet tid, kanskje noe man utforsker som ung og dum.

Få deg god søvn, stå opp på morgenen å dyrk ditt liv! Ikke bruk noen rusmidler.

- Hilsen eks partyløve som tok tilbake livet.

Anonymkode: b349e...4ba

• Liker 1
Skrevet

Et mer relevant spørsmål er jo om du savner det og gjerne skulle vært der? Jeg har aldri vært noe festmenneske - privatfester har jeg vært på fra tid til annen mest fordi jeg syntes jeg burde (men med årene får man gjerne venner man har mer felles med, så det er ikke så mange av dem lenger i omgangskretsen), på byen var jeg en håndfull ganger da jeg var rundt 20. Jeg har aldri følt at jeg har gått glipp av noe eller savnet noe, så hva andre mener er normalt eller ikke er fullstendig irrelevant.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...