AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har en venn som betyr uendelig mye for meg, uten at jeg vet om jeg kan være noe mer en vanlig venninne for ham. Det er ingen tvil om at han bryr seg om meg, men jeg klarer ikke ta opp om det kan være noe mer. Uansett hvor fulle vi er, blir det ingenting seksuelt/ordentlig flørtete. Har heller aldri hørt om at han har flørtet med andre eller holdt på med noen, er det mulig han bare er litt sånn? Eller betyr det at han ikke er interessert på generell basis? Burde jeg la det ligge? Vi har aldri vært gode, fortrolige venner, men gått frem og tilbake mellom å være flørtete/ertete til å ha gått hverandre på nervene. Han er forholdsvis vanskelig å ta opp ting med, iallfall for meg. Likevel vil jeg ikke miste vennskapet hans heller. Begge er i slutten av tyveårene, og burde forsåvidt være voksne nok til å snakke om det. Jeg er bare veldig redd for å bli avvist og dermed miste ham. Anonymkode: 4930b...ea1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Ts her: KG, vær så snill, do your magic. For en gangs skyld trenger jeg fremmedes tilfeldige meninger. Anonymkode: 4930b...ea1
Antiviruset Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en venn som betyr uendelig mye for meg, uten at jeg vet om jeg kan være noe mer en vanlig venninne for ham. Det er ingen tvil om at han bryr seg om meg, men jeg klarer ikke ta opp om det kan være noe mer. Uansett hvor fulle vi er, blir det ingenting seksuelt/ordentlig flørtete. Har heller aldri hørt om at han har flørtet med andre eller holdt på med noen, er det mulig han bare er litt sånn? Eller betyr det at han ikke er interessert på generell basis? Burde jeg la det ligge? Vi har aldri vært gode, fortrolige venner, men gått frem og tilbake mellom å være flørtete/ertete til å ha gått hverandre på nervene. Han er forholdsvis vanskelig å ta opp ting med, iallfall for meg. Likevel vil jeg ikke miste vennskapet hans heller. Begge er i slutten av tyveårene, og burde forsåvidt være voksne nok til å snakke om det. Jeg er bare veldig redd for å bli avvist og dermed miste ham. Anonymkode: 4930b...ea1 Han er vanskelig å ta opp ting med? Hvordan er det forenelig med et godt forhold? Når han ikke tar mer initiativ med deg er det nok ikke veldig stor sjanse for at han er veldig interessert i noe forhold/ kjæreste heller. Det er umulig å vite sikkert for noen mennesker er ekstremt blyge. Det lover ikke direkte godt ut i fra det du skriver i alle fall. Så skal du få vite dette sikkert så må du kommunisere med han og ta den sjansen. Eller du lar det ligge om du er redd for å miste han som en venn. Uansett du kan ikke fortsette med han som en venn om du finner en annen mann. Begynne et forhold med at du egentlig er mer interessert i din "venn" ja det vil være drepen på alt. Være venn med en som man har kjærestefølelser for er noe jeg aldri begir meg ut på. Det er å skade seg selv over lang tid. Så jeg ville spurt han direkte, og får du ikke et seriøst svar er han heller ikke interessert i deg som en kjæreste. Så må du vurdere om han skal fungere som en venn, og han det samme. Det svaret er det bare dere som kan gi hverandre. Gå å gnage på dette over lang tid hadde jeg i alle fall ikke orket. Få det luftet og avklart. 3
Kristian Sara Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Jeg tror du ikke skal plassere folk du liker i vennesonen 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Jeg var i dine sko og fortalte om mine følelser. «Vennen» min ble sint, skuffet og følte seg sviktet. Han avsluttet vennskapet på stedet, selv om jeg ville fortsette som venner. Ett år senere har vi null kontakt. Anonymkode: 00f97...21e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg var i dine sko og fortalte om mine følelser. «Vennen» min ble sint, skuffet og følte seg sviktet. Han avsluttet vennskapet på stedet, selv om jeg ville fortsette som venner. Ett år senere har vi null kontakt. Anonymkode: 00f97...21e Hvor ofte hører vi om slikt, denne veien? En heterofil mann, vet stort sett hvordan vennskap oppfattes, og vil sjelden bli sint og skuffet. Er du langt fra attraktiv for ham, så kan jeg skjønne at du ble avvist, men det er en rar måte å gjøre det på. Anonymkode: b6b5d...5e9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvor ofte hører vi om slikt, denne veien? En heterofil mann, vet stort sett hvordan vennskap oppfattes, og vil sjelden bli sint og skuffet. Er du langt fra attraktiv for ham, så kan jeg skjønne at du ble avvist, men det er en rar måte å gjøre det på. Anonymkode: b6b5d...5e9 Jeg har et attraktivt utseende og er også vesentlig mer fysisk attraktiv enn denne mannen. Det er det ingen tvil om i verden. Det er nesten så jeg iblant var «flau» over å vise meg ute sammen med ham. Men utseende er ikke alt. Anonymkode: 00f97...21e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 14 hours ago, Antiviruset said: Han er vanskelig å ta opp ting med? Hvordan er det forenelig med et godt forhold? Når han ikke tar mer initiativ med deg er det nok ikke veldig stor sjanse for at han er veldig interessert i noe forhold/ kjæreste heller. Det er umulig å vite sikkert for noen mennesker er ekstremt blyge. Det lover ikke direkte godt ut i fra det du skriver i alle fall. Så skal du få vite dette sikkert så må du kommunisere med han og ta den sjansen. Eller du lar det ligge om du er redd for å miste han som en venn. Uansett du kan ikke fortsette med han som en venn om du finner en annen mann. Begynne et forhold med at du egentlig er mer interessert i din "venn" ja det vil være drepen på alt. Være venn med en som man har kjærestefølelser for er noe jeg aldri begir meg ut på. Det er å skade seg selv over lang tid. Så jeg ville spurt han direkte, og får du ikke et seriøst svar er han heller ikke interessert i deg som en kjæreste. Så må du vurdere om han skal fungere som en venn, og han det samme. Det svaret er det bare dere som kan gi hverandre. Gå å gnage på dette over lang tid hadde jeg i alle fall ikke orket. Få det luftet og avklart. Dette har stemt for alle forholdene jeg har prøvd meg på siden jeg møtte ham (dette har vart i noen år, dessverre), fordi jeg alltid sammenligner og ikke klarer å bli helt med. Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å sette alt sammen til ord, det gjør alt mye klarere for meg, og så er det deilig å høre at måten jeg har hengt meg opp på er noe andre kan være også, sånn at det ikke bare er jeg som er rar. Det gjenstår bare å finne en måte å ta det opp på som jeg kan klare å få til, og som gjør at jeg får et ordentlig svar uten at jeg skremmer bort eventuelle følelser han måtte ha ved å spørre! 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var i dine sko og fortalte om mine følelser. «Vennen» min ble sint, skuffet og følte seg sviktet. Han avsluttet vennskapet på stedet, selv om jeg ville fortsette som venner. Ett år senere har vi null kontakt. Anonymkode: 00f97...21e Så dumt, men kanskje også så bra at det gikk den veien! Uansett utrolig modig av deg å tørre å finne ut av det. Har du hatt det bedre etterpå? Klart å få til forhold med andre etc.? Anonymkode: 6227c...8bd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så dumt, men kanskje også så bra at det gikk den veien! Uansett utrolig modig av deg å tørre å finne ut av det. Har du hatt det bedre etterpå? Klart å få til forhold med andre etc.? Anonymkode: 6227c...8bd Jeg var ganske knust i flere måneder. I ettertid er jeg likevel veldig glad det gikk den veien. Er faktisk på vei inn i et nytt forhold nå 🙂 Anonymkode: 00f97...21e 2
Antiviruset Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det gjenstår bare å finne en måte å ta det opp på som jeg kan klare å få til, og som gjør at jeg får et ordentlig svar uten at jeg skremmer bort eventuelle følelser han måtte ha ved å spørre! Det trenger du ikke være redd for ! Har han følelser for deg og vil satse får du dette som svar. Har han det ikke vil han heller aldri få det etter så lang tid. Du har ikke noe å tape egentlig. Du kan risikere å miste han som en venn, etter mitt syn er det like greit om det skjer. Da er han heller ikke en ekte venn, og du slipper å drasse han med deg om du inngår et forhold med en annen. Som sagt være venn med en du har har følelser er noe dritt uansett. Du får dårlige følelser når han har seg med andre damer, og dette kan være drepen for ditt forhold med en annen mann om du dyrker et "vennskap" med han. Fristelse, tid, anledning og sted så går det galt. Så ta det direkte opp og lufte det ut! Gå å være redd for å "ødelegge" følelser hos han er bare en illusjon du har. Et håp om kjærlighet som ikke er reelt. 1
Realverdien Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 Her er det bare å gi jernet. Er du virkelig så mye penere enn ham så er dette enkelt. Inviter deg hjem til ham på et glass vin og sett deg oppå fanget hans eller overskrævs over'n. Får du sitte der får du også kline med ham. Får du kline me'n får du også pule'n. Så lar du ham knulle deg og deretter er det bare å spille den forelska jenta som bare må ha mer. Da lar han deg nok få bli kjæreste. Stopper han deg og hiver deg av fanget sitt så skylder du bare på vinen. Du blir så tullete av den, du blir så kåt av den, må være axe bodyspray. (Så lar du det gå noen uker før du prøver igjen). 1
Gjest ABM Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Realverdien skrev (10 timer siden): Her er det bare å gi jernet. Er du virkelig så mye penere enn ham så er dette enkelt. Inviter deg hjem til ham på et glass vin og sett deg oppå fanget hans eller overskrævs over'n. Får du sitte der får du også kline med ham. Får du kline me'n får du også pule'n. Så lar du ham knulle deg og deretter er det bare å spille den forelska jenta som bare må ha mer. Da lar han deg nok få bli kjæreste. Stopper han deg og hiver deg av fanget sitt så skylder du bare på vinen. Du blir så tullete av den, du blir så kåt av den, må være axe bodyspray. (Så lar du det gå noen uker før du prøver igjen). Ha,ha,ha,.. kan det egentlig sies bedre?😂Blir arbeidsløs her inne jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå