Gå til innhold

Ville du tolke dette som seksuelt interessert eller interessert i deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det bare er for sex'ns skyld. Men møtte en mann forrige uke (en jeg har jobbet med). Har hele tiden sett hans interesse. Vi måtte tilslutt innpå rommet, men fullførte det aldri. Han ble stiv og vi hadde sex, men kom aldri. Hva er årsaken til det tro? 

I ettertid har han ikke blitt mindre intr. Han snapper hele tiden. Lurer på hva jeg gjør. Spør om vi snart skal ses igjen. Legger mye spm generelt til meg. Er han kanskje forelsket?

Jeg er 30 og han 38. 

Redd for å bli såret...så må høre. Ser dette lovende ut? 

Anonymkode: 1d39f...6ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du bare spør hva som er greia? 

Anonymkode: 39b48...6a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om du bare spør hva som er greia? 

Klarer det ikke. Blir nesten litt sjenerte mot hverandre. Han sa han ble det mot meg 🙈 ifra jobb er det kun meg han har tatt kontakt med. Føler nesten jeg er litt spesiell for han og det gjør han igrunnen bare mer tiltrekkende. 

Men... Siden han ikke kom inni meg, kan det være han vil treffe meg for å fullføre sexen? At han gir opp etter da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klarer det ikke. Blir nesten litt sjenerte mot hverandre. Han sa han ble det mot meg 🙈 ifra jobb er det kun meg han har tatt kontakt med. Føler nesten jeg er litt spesiell for han og det gjør han igrunnen bare mer tiltrekkende. 

Men... Siden han ikke kom inni meg, kan det være han vil treffe meg for å fullføre sexen? At han gir opp etter da? 

Hva med å foreslå dater istedenfor sex? 

Menn er alltid interessert i lett tilgjengelig sex, så du må foreslå andre aktiviteter for å se om han er interessert i deg som person. 

Anonymkode: c2a05...83a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du sier 'ja' til å ses igjen. Om han foreslår noe som legger opp til sex, så foreslår du å finne på noe der sex er umulig. Ta en kaffe, gå tur, spise middag ute, piknik etc

Anonymkode: 5837d...b9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd meg i begge tilfeller. En mann var forelsket i meg, en var bare interessert i ligging. Så du må nok bare henge litt mer med han, tror du merker forskjellen etter bare noen få treff.

Anonymkode: 02029...081

• Liker 2
Skrevet

Kan værr vrient med første ligg for en del menn. Noen får den ikke opp. Andre går på anti deprisiva og får ikke til å komme osv.

Kanskje han hadde nappet loffen et par ganger den dagen for å holde lenger i senga og ikke skjemme seg ut, og så endte det med at han ikke fikk til.

Putter han snabben i deg er han interessert i mer. Bare å invitere til mer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig, ikke prøv deg på han for da kan det hende du mister et godt vennskap. 

Anonymkode: 35f2f...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type er han? Lengre forhold bak seg? Eller evig singel?

Anonymkode: 4f3c0...c92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Merkelig tankegang. Du mener at han vil dumpe deg etter sex, men kun hvis han kommer i deg?  Da må du bare passe på at han ikke gjør det da. 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Merkelig tankegang. Du mener at han vil dumpe deg etter sex, men kun hvis han kommer i deg?  Da må du bare passe på at han ikke gjør det da. 😄

Jeg vet ikke? Håper det bare er tankegangen min ja...😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Erfaringsmessig, ikke prøv deg på han for da kan det hende du mister et godt vennskap. 

Anonymkode: 35f2f...493

Vi har et veldig godt vennskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Støtter forslaget om å invitere til aktiviteter som utelukker sex. Gidder han å møte deg for noe som ikke garanterer sex, så har du et godt utgangspunkt der.

Anonymkode: 0061b...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Støtter forslaget om å invitere til aktiviteter som utelukker sex. Gidder han å møte deg for noe som ikke garanterer sex, så har du et godt utgangspunkt der.

Anonymkode: 0061b...473

Okei, så det å bare kun ha noen timer sammen uten å dra hjem til han eller meg er et godt tegn?

Samtidig så er det litt sånn da at om man er forelsket, så blir man automatisk litt mer kåt og lysten på sex? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sug han til han nesten kommer neste gang før du stapper han i deg, eller sug han helt i mål.

Anonymkode: 987f1...a4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (På 5.7.2021 den 0.38):

Kan værr vrient med første ligg for en del menn. Noen får den ikke opp. Andre går på anti deprisiva og får ikke til å komme osv.

Kanskje han hadde nappet loffen et par ganger den dagen for å holde lenger i senga og ikke skjemme seg ut, og så endte det med at han ikke fikk til.

Bare tull har hatt en’s snabel i meg i ny og ne i over 2 år han er ikke interessert 😂

Anonymkode: 6f766...fe5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 23.41):

Vet ikke om det bare er for sex'ns skyld. Men møtte en mann forrige uke (en jeg har jobbet med). Har hele tiden sett hans interesse. Vi måtte tilslutt innpå rommet, men fullførte det aldri. Han ble stiv og vi hadde sex, men kom aldri. Hva er årsaken til det tro? 

I ettertid har han ikke blitt mindre intr. Han snapper hele tiden. Lurer på hva jeg gjør. Spør om vi snart skal ses igjen. Legger mye spm generelt til meg. Er han kanskje forelsket?

Jeg er 30 og han 38. 

Redd for å bli såret...så må høre. Ser dette lovende ut? 

Høres ut som han er seksuelt interessert ja når det begynner sånn brått med sex.

Anonymkode: 1f579...266

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres ut som han er seksuelt interessert ja når det begynner sånn brått med sex.

Anonymkode: 1f579...266

Jeg har hatt flere som kun er ute etter sex. Merker en stor forskjell på han her og de andre. Han her vil se meg om og om igjen, forteller meg at han liker meg veldig godt. Det går for han omtrent med ett han har kommet inni meg. Tror han er både kåt, lysten og en smule forelsket i meg. 😉

De andre har typisk vært veldig på før sex. Forså bli stille. 

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (På 5.7.2021 den 0.38):

Jeg fant ut idag at han visst nok hadde kommet😅 vi hadde igår også, og var nok under ett minutt før han kom. Jeg sier bare , bedre det enn at han ikke kommer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg fant ut idag at han visst nok hadde kommet😅 vi hadde igår også, og var nok under ett minutt før han kom. Jeg sier bare , bedre det enn at han ikke kommer. 

Ja, det hørtes jo trivelig ut.

Anonymkode: 547c6...03d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...