AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har funnet en oppskrift som aldri feiler. Har dere andre menn funnet en måte som best mulig fingerpuler dama til orgasme? Anonymkode: 55a09...519 1
Katten.2.0 Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Er jo forskjell fra jente til jente. Noen foretrekker å bli stimulert på klitoris, andre g-punktet, noen en kombinasjon osv. Har en standard-rytme som jeg tilpasser etter stønn og bevegelse fra jenta, og slik prøver jeg meg fram til hva akkurat hun liker. 9
sicario Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har funnet en oppskrift som aldri feiler. Har dere andre menn funnet en måte som best mulig fingerpuler dama til orgasme? Anonymkode: 55a09...519 Ja.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Bruker som oftest «Bowlinggrepet», to fingre i fitta og en i analen, funker bra hver gang 😜 Anonymkode: 479d8...6bd
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bruker som oftest «Bowlinggrepet», to fingre i fitta og en i analen, funker bra hver gang 😜 Anonymkode: 479d8...6bd Dette er ikke det grepet som det fleste kvinner liker best. De fleste av oss vil faktisk heller bli stimulert på klitorisen i tillegg, ikke i rumpa... Hvordan er du egentlig så sikker på at dette funker hver gang? Vet du hvordan man merker at en kvinnelig orgasme? Anonymkode: 9a1a2...ad6 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er ikke det grepet som det fleste kvinner liker best. De fleste av oss vil faktisk heller bli stimulert på klitorisen i tillegg, ikke i rumpa... Hvordan er du egentlig så sikker på at dette funker hver gang? Vet du hvordan man merker at en kvinnelig orgasme? Anonymkode: 9a1a2...ad6 Det skal vanskelig gjøres å fake depulserende sammentrekningene som kommer under orgasme. Han har jo hele hånda nedi skrittet på dama, enkelt å kjenne Anonymkode: ea85b...137
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bruker som oftest «Bowlinggrepet», to fingre i fitta og en i analen, funker bra hver gang 😜 Anonymkode: 479d8...6bd Joda, når tommelen masserer klitten har jeg fortsatt to i fitta og en i analen, sprut, stønn, skjelving og sammentrekning lar seg ikke fake. Anonymkode: 479d8...6bd
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bruker som oftest «Bowlinggrepet», to fingre i fitta og en i analen, funker bra hver gang 😜 Anonymkode: 479d8...6bd Dette hadde aldri funket på meg. Men du hadde raskt fått beskjed og. Anonymkode: cbee7...6b4 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette hadde aldri funket på meg. Men du hadde raskt fått beskjed og. Anonymkode: cbee7...6b4 Det er min favoritt 🤷♀️ Kvinne altså. Kommer mye hardere av det. Anonymkode: 49a9d...7d1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 Min erfaring er at de to største tabbene er 1) glemme klitten helt, og 2) tro at farten er avgjørende, ikke trykket. Sakte nok, og med litt trykk er fail safe. Greier man å få en finger, håndflate eller tunge på klitten samtidig og faktisk følge med på responsen(!) er du der. Og folkens: når det høres ut som hun skal til å komme, IKKE forandre noen ting! Det verste er alle orgasmene som ryker på målstreken fordi han blir ivrig og endrer fart, trykk eller tenker at dette er perfekt øyeblikk for å gå over til samleie. Anonymkode: f90f9...2bb 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå