AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Jeg bare lurer på om det er vanlig å ha sex daglig og flere ganger per dag? Er det vanlig å sove sammen hver natt og ha sex en til to ganger i måneden? Har dere like mye lyst på sex, eller er det han som har sterkest sexlyst? Anonymkode: 78c49...3d2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Jeg tror det er veldig forskjellig. Det nok ikke helt uvanlig å ha sex daglig, men selv har jeg aldri opplevd flere ganger daglig over lang tid. Rammen for hva som er normalt er nok ganske vid. Anonymkode: 5f88f...971 2
sicario Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bare lurer på om det er vanlig å ha sex daglig og flere ganger per dag? Er det vanlig å sove sammen hver natt og ha sex en til to ganger i måneden? Har dere like mye lyst på sex, eller er det han som har sterkest sexlyst? Anonymkode: 78c49...3d2 Det går ikke an å gi et svar på det som gjelder flere en akkurat den som svarer. Alt du nevner er normalt. Samtidig er det veldig mye du ikke nevner som også er normalt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 For oss; 1-2 g pr mnd…. Anonymkode: 2c634...83a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For oss; 1-2 g pr mnd…. Anonymkode: 2c634...83a Men når dere sover sammen hver natt, hva gjør dere i sengen da? Leser bøker og snakker sammen? Har dere ikke lyst på hverandre? Ts Anonymkode: 78c49...3d2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men når dere sover sammen hver natt, hva gjør dere i sengen da? Sover? Anonymkode: f4c18...a25 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men når dere sover sammen hver natt, hva gjør dere i sengen da? Leser bøker og snakker sammen? Har dere ikke lyst på hverandre? Ts Anonymkode: 78c49...3d2 Et nært forhold dreier seg ikke bare om sex, man kan kose, klemme og stryke på hverandre, ligge og holde rundt hverandre og ha fine samtaler om alt og ingenting. Personlig syns jeg det er mye bedre enn sex. Hadde aldri orket sex hver eneste dag😅 Anonymkode: ac5e0...63a 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 1-2 ggr i uka. Lik sexlyst. Anonymkode: 65838...1e7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men når dere sover sammen hver natt, hva gjør dere i sengen da? Leser bøker og snakker sammen? Har dere ikke lyst på hverandre? Ts Anonymkode: 78c49...3d2 Etter 10 12 hva da? Mnd eller år? Er ikke sånn at vi verker etter hverandre hver natt etter 12 år sammen😉😅 Anonymkode: e8815...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Bamseklemmer? Hva er ditt synspunkt her? Anonymkode: e4358...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men når dere sover sammen hver natt, hva gjør dere i sengen da? Leser bøker og snakker sammen? Har dere ikke lyst på hverandre? Ts Anonymkode: 78c49...3d2 Vi sover…. Anonymkode: 2c634...83a 1
Maleficenta Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bare lurer på om det er vanlig å ha sex daglig og flere ganger per dag? Er det vanlig å sove sammen hver natt og ha sex en til to ganger i måneden? Har dere like mye lyst på sex, eller er det han som har sterkest sexlyst? Anonymkode: 78c49...3d2 det er ikke vanlig nei. Er det ikke en gang i uka som er mest vanlig?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Jeg tror ikke at det finnes noe fasit på slikt. Vi har vært sammen 18 år. Nå har vi sex 2-3 ganger i uka. Etter 10 år, og frem til han ble rundt 45 og fikk litt mindre lyst, hadde vi 3-5 ganger i uka. Vi har hatt ganske jevnt behov. Han litt mer enn meg før, jeg litt mer enn ham nå. Rettferdig det på et vis. Det vi har hatt av sex har vært tilpasset den med minst lyst. Ingen av oss presser på når den andre ikke har lyst. Ja vi sover alltid sammen. Det er VÅR fasit. Ikke fasit for alle. Folk er ulike. Anonymkode: 1242f...0fd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Jeg tror en gang i måneden er vanlig for mange. Lysten på sex erstattes gjerne av en dypere, tryggere nærhet etter en stund. Man behøver ikke annerkjennelse på den måten. Anonymkode: 78b8b...d66
norw Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror en gang i måneden er vanlig for mange. Lysten på sex erstattes gjerne av en dypere, tryggere nærhet etter en stund. Man behøver ikke annerkjennelse på den måten. Anonymkode: 78b8b...d66 Virker stusselig. Jeg tenker 1-2 i uka som et minimum. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 Ts her. Han som jeg er sammen med vil ha sex daglig, gjerne 1-3 ganger. Merker at lysten min har dabbet av og har mer lyst å ligge å prate sammen eller lese, men han skal knulle, hvis ikke skal han kun sove. Når jeg ser film der et par ligger i sengen og leser eller snakker sammen før de sovner, og kysser hverandre godnatt eller kun sier godnatt, tenker jeg automatisk at det er rart de ikke skal ha sex. Går det an å ligge i sengen og kun sove sammen eller lese/prate? tenker jeg da. Skjønner at jeg er litt "skadet" etter å ha sovet med en kjæreste i 11,5 år og er vant til å ha sex omtrent alle kvelder. Anonymkode: 78c49...3d2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #17 Skrevet 5. juli 2021 norw skrev (13 minutter siden): Virker stusselig. Jeg tenker 1-2 i uka som et minimum. Hvis man ikke har barn, kanskje. Helt urealistisk med barn… Anonymkode: 78b8b...d66 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Han som jeg er sammen med vil ha sex daglig, gjerne 1-3 ganger. Merker at lysten min har dabbet av og har mer lyst å ligge å prate sammen eller lese, men han skal knulle, hvis ikke skal han kun sove. Når jeg ser film der et par ligger i sengen og leser eller snakker sammen før de sovner, og kysser hverandre godnatt eller kun sier godnatt, tenker jeg automatisk at det er rart de ikke skal ha sex. Går det an å ligge i sengen og kun sove sammen eller lese/prate? tenker jeg da. Skjønner at jeg er litt "skadet" etter å ha sovet med en kjæreste i 11,5 år og er vant til å ha sex omtrent alle kvelder. Anonymkode: 78c49...3d2 Herregud, så slitsomt… Og hva med kosen og de gode samtalene? Blir liten tid igjen. Jeg hadde ikke blitt kåt i lengden. Anonymkode: 78b8b...d66 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #19 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud, så slitsomt… Og hva med kosen og de gode samtalene? Blir liten tid igjen. Jeg hadde ikke blitt kåt i lengden. Anonymkode: 78b8b...d66 Det siste året har jeg faktisk mistet sexlysten pga at han forventer "kos" (som han kaller det) daglig. Hvis jeg sier jeg ikke orker, blir han fornærmet. Jeg er sprengkåt når jeg er alene, men med han blir jeg nesten ikke kåt lengre. Må innimellom bruke glidemiddel for å ha sex, fordi jeg ikke blir våt nok. Han forstår ingenting og tror jeg har kommet i overgangsalderen, men jeg er 39 år, så det er litt tidlig. Ts Anonymkode: 78c49...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det siste året har jeg faktisk mistet sexlysten pga at han forventer "kos" (som han kaller det) daglig. Hvis jeg sier jeg ikke orker, blir han fornærmet. Jeg er sprengkåt når jeg er alene, men med han blir jeg nesten ikke kåt lengre. Må innimellom bruke glidemiddel for å ha sex, fordi jeg ikke blir våt nok. Han forstår ingenting og tror jeg har kommet i overgangsalderen, men jeg er 39 år, så det er litt tidlig. Ts Anonymkode: 78c49...3d2 Du må snakke skikkelig med ham. Dette kommer til å slite deg ut. Anonymkode: 78b8b...d66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå