AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Min bestemor fyller snart 80 år og jeg skal selvfølgelig gi en gave, men er litt tom for ideer. Noen som har forslag? Jeg er student så har heller ikke den beste økonomien Anonymkode: d097d...3b0
Gjest Alterego666 Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Gi henne en opplevelse. Dersom hun ikke beveger seg mye ute, kan du invitere henne på middag hjemme hos seg selv. Du tar med ingredienser og litt vin, og lager mat til dere mens hun forteller om seg selv. Tenk på alt du ikke vet om henne og som blir borte med henne.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Alterego666 skrev (16 timer siden): Gi henne en opplevelse. Dersom hun ikke beveger seg mye ute, kan du invitere henne på middag hjemme hos seg selv. Du tar med ingredienser og litt vin, og lager mat til dere mens hun forteller om seg selv. Tenk på alt du ikke vet om henne og som blir borte med henne. Dette. Husker med stor glede da jeg var hjemme hos min (nå avdøde). mormor. Jeg hadde alltid bare tenkt på henne som mormor (mor til min mor, husmor, matlaging), og hadde aldri tenkt på at også hun har vært ung og opplevd spennende ting. Jeg hadde med meg en flaske prosecco - og hun hadde litt portvin i skapet - og vi ble ganske fnisete i løpet av kvelden. Hun tok frem fotoalbum fra tiden før hun traff min morfar. Og det var spennende! Hun var på hytteturer og fester sammen med andre ungdommer. Dette var før krigen. Herlige sort/hvitt bilder. Hun pekte ut hvem hun hadde vært forelsket i. Mormor var født i 1917, og dumme meg hadde nok aldri engang tenkt tanken på at også hun hadde en ungdomstid. Glemmer aldri den kvelden ❤️ Anonymkode: f3c8c...f40 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Glemmer aldri den kvelden ❤️ Herlig! Jeg kom ganske tett på farmoren min etter at jeg fikk førerkort og det ble min jobb å hente og bringe henne. Samtalen løsner på en annen måte i tosomhet over et måltid eller på en biltur over en viss varighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå