Gå til innhold

4 åringen er opptatt av å bli mamma.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

4 åringen gleder seg til å bli mamma og prater masse om det. Også om fødsel osv. 

Flere i samme alder? 🙈

Anonymkode: 04735...08f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4-åring (gutt) er mest opptatt av bæsj, tiss og promp.. 🙊

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min også! Hun har mange planer om hva hun skal gjøre når hun blir mamma. F.eks, så sier hun ofte om maten hun ikke liker, at det skal hun prøve igjen når hun selv blir mamma. 😄

Anonymkode: 926e5...7e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har et barnebarn på fem, hun har vært opptatt av dette i minst ett år. Prater masse om fødsel, elsker små babyer og små dyreunger. 

Anonymkode: f4800...da5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3,5-åringen min også 😅 Hun skal ha to babyer, som begge skal hete det samme som henne, og mannen min og jeg skal få den ene. Fødsel har hun ikke peiling på. 

Anonymkode: a9d11...189

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Har en jente på 4,5 år. Hun forteller meg nesten hver dag at jeg skal bli mormor 👍

Noe som også er litt artig er at hun omtaler alle menn og kvinner - altså personer hun oppfatter som voksne, kan jo fort være en 14-åring og det - som pappaer og mammaer. 

Hun skal med egne ord "få en beibi når hun er blitt mamma og fått pupper" 

Anonymkode: 2468c...faf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånt kan bli drepen om de ikke kan få barn…

Anonymkode: 55a84...4f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe! Jeg fikk nylig første barn og mens jeg gikk gravid var niesen min skikkelig opptatt av sånt. Hun påstod at hun hadde både tvillinger og trillinger i magen faktisk, og dessuten mensen også. Så gikk det over. Er vel bare sånne periodevise interesser.

Anonymkode: 11c36...8f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 2,5 åring har og «baby i magen» som meg. Og pappa har og «baby i magen». Han er bare tjukk da.

Anonymkode: f098c...4f6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stappet klær under genseren min på den alderen og sa at jeg var gravid:gravid: skulle ha mange barn, så her varte et svangerskap en liten stund før jeg fødte et nytt barn, i tillegg var jeg også dagmamma for søsteren min sine dukker når hun var på skolen🙊

Anonymkode: 8a848...1df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikkje så mykje om fødsel, men ho er veldig klar på at ho skal bli mamma til babyar (fleire) Også seier ho at ho ikkje skal ha ein pappa til ungane,men at dei skal vere to mammaer. Så det blir interessant å sjå om det blir slik når ho blir stor❤️

Anonymkode: 40416...69b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikkje så mykje om fødsel, men ho er veldig klar på at ho skal bli mamma til babyar (fleire) Også seier ho at ho ikkje skal ha ein pappa til ungane,men at dei skal vere to mammaer. Så det blir interessant å sjå om det blir slik når ho blir stor❤️

Anonymkode: 40416...69b

Da har du koselige historier å fortelle hvis det stemmer ❤️
Synes slikt er veldig fascinerende, mange som forteller at de viste hvilen legning de hadde fra de var små, men det er ikke før senere i livet man finner ut hva det egentlig betyr.

Anonymkode: b7842...f3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 5 år hadde jeg hysterisk anfall fordi jeg absolutt IKKE ville bli mamma.....🤣

Anonymkode: 292c8...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi ville krabbe inn i mor igjen å bli gutt🙄 husker ikke hvor gamle vi var da.. Men ganske små😂

Anonymkode: 42bbb...a93

AnonymBruker
Skrevet

Når han var 5 år så sa han ofte ting som "når jeg blir pappa så..." Var tydlig at han hadde tenkt å bli pappa når han ble stor. 

Anonymkode: 778e5...16e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får si at hun må vente noen år før det blir aktuelt 😄

Anonymkode: c5775...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid med nummer to nå og sønnen min på 3 år går rundt og sier at han har baby i magen og at det er så tungt i magen fordi han har en baby der😅

Anonymkode: add73...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...