Gjest Melk Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Krise!! Vi følger egentlig med på svensk Idol på TV4, men gikk glipp av både mandagens og dagens program... Noen som vet om det går i reprise?
Elanor Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Vet ikke om det går i reprise, men det er jo ikke verre enn at du kan sjekke TV-guiden. Men jeg har hvertfall noen gode nyheter: Det er ikke Idol på mandager! Du har bare gått glipp av en episode
Gjest Melk Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Har sjekket tv-guiden, men tenkte jeg (hvis jeg var heldig) hadde oversett noe. Neste mandag tror jeg ihvertfall det e ridol.
Elanor Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Ja, det har du helt rett i. *notere seg bak øret* Men det var altså ingenting i går!
Nella Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 De sender reprise ofte seint. Har sett en episode i år som jeg var lenge oppe og det samme gjorde de i fjor. Rundt klokka 24-02 har jeg da sett det.
Gjest Melk Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 Ja, det har du helt rett i. *notere seg bak øret* Men det var altså ingenting i går! ← Kult, det var jo fint.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Jeg så idol på tv4 for første gang i går! Ble glad da jeg oppdaget dette, for det er så lenge å vente på neste norske idol-runde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå