Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper dette går bra. Har kommet inn og skal ta fagbrev over 2 år. Så dukker det opp ett nettkurs på 1 år som jeg brenner for.

Håper jeg klarer dette i tillegg til de tre barna jeg er alene med. Og full jobb.

Flere som har studert i voksen alder med jobb og barn?

Anonymkode: 29454...817

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hvor mye tid du har til overs, om du har barnevakt/ samboer/mann osv..  Som kan trå til. 

Jeg har barn og skal studere til høsten. Er like spent selv❤️ Men jeg har barnepass

Anonymkode: 75922...006

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kommer jo an på hvor mye tid du har til overs, om du har barnevakt/ samboer/mann osv..  Som kan trå til. 

Jeg har barn og skal studere til høsten. Er like spent selv❤️ Men jeg har barnepass

Har ikke mann eller pass. Nå er mine barn straks 12 og 15 da. 

Lykke til.

Skrevet

Tok ny utdannelse på fem år mellom slutten av 30 årene og starten av 40 årene.

Det går helt fint. Bare jobb trutt og jevnt. Les litt hver dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke barn, men jeg hadde jobb, og en veldig tidskrevende forpliktelse jeg måtte ta meg av hver dag. 

Jeg tok vgs, altså studiekompetanse, i en alder av 30. 

Bratt læringskurve, men veldig lærerikt, spennende, og når jeg først kom inn i studieteknikker og diverse, så var det veldig moro! :)

Les jevnt og trutt, arbeid med fagstoff litt hver dag, slik at du aldri henger bakpå. Vær flink til å ta egne notater, de får du bruk for! :)

Anonymkode: e3e30...e80

• Liker 1
Skrevet

Utdannet meg til lærer fra jeg var 35 til 40 år, hadde/har  tre barn, mann og to jobber ved siden av. Gikk helt fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint! Jeg tror man jobber mer effektivt når man er eldre. Tok videreutdanning i fjor, med 1 studiedag i uka, gikk helt fint. Nå har jeg søkt et masterstudie, deltid over 4 år som jeg skal ta uten studiedager, det er jeg veldig spent på! Har 3 barn, men de er ganske store (tenåringer) 

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for deg! :)

Anonymkode: 42596...224

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Håper dette går bra. Har kommet inn og skal ta fagbrev over 2 år. Så dukker det opp ett nettkurs på 1 år som jeg brenner for.

Håper jeg klarer dette i tillegg til de tre barna jeg er alene med. Og full jobb.

Ja, har jobbet fulltid og tatt en bachelorutdanning på deltid (4 år). Hatt ungene mine 50/50. Lykke til!

Anonymkode: e8128...c59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har ikke mann eller pass. Nå er mine barn straks 12 og 15 da. 

Lykke til.

Hehehehe. Ja, da blir det tøft. Du får forsøke å alliere deg med noen, slik at dagen går rundt😥 12 og 15 er ofte tiden der det kreves ekstra tankebryderi av foreldre også, men det har du sikkert merket allerede. Men det er ikke umulig! 

Takk og lykke til til deg også. ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 43år og skal begynne på 2 året på sykepleien. Er alene med to barn. Går strålende 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hehehehe. Ja, da blir det tøft. Du får forsøke å alliere deg med noen, slik at dagen går rundt😥 12 og 15 er ofte tiden der det kreves ekstra tankebryderi av foreldre også, men det har du sikkert merket allerede. Men det er ikke umulig! 

Takk og lykke til til deg også. ❤️

Takk ❤

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer:) 

Anonymkode: ea1b3...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...