AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Alle har sikkert opplevd at andre har behandlet deg ufint,urettferdig osv. Ønsker å høre hvordan du kommer deg videre etter skuffelse og når andre behandler deg ufint? Anonymkode: 71bd3...cc8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Gjør ikke noe spesielt. Blir irritert og så går livet videre Anonymkode: f3c38...ff5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 mannor skrev (Akkurat nå): Chipt? Hun mener sikkert kjipt. Anonymkode: f3c38...ff5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Blir veldig paranoid, og irritert på den som chippet meg og lurer på hvorfor i alle dager h*n vil overvåke meg. Som om ikke det holdt med 5G - Anonymkode: 6977d...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hun mener sikkert kjipt. Anonymkode: f3c38...ff5 «Kjipt mente jeg ts Anonymkode: 71bd3...cc8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Alle har sikkert opplevd at andre har behandlet deg ufint,urettferdig osv. Ønsker å høre hvordan du kommer deg videre etter skuffelse og når andre behandler deg ufint? Anonymkode: 71bd3...cc8 Mente kjipt ts Anonymkode: 71bd3...cc8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Du plastrer deg og går videre i livet Anonymkode: 3c3bc...e47
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Tenker det er individuelt. For min del kommer jeg meg videre ved å tenke at folk har forskjellige stresspunkter. Hvis noen har oppført seg kjipt så det kan være de er stresset/trigget av en situasjon eller noe langvarig som går ut over de i nærheten. Noen ganger kan det hjelpe å prøve å forstå hva dette er slik at jeg kan være imøtekommende for behovet deres (så samt dette ikke er urimelig). Andre ganger går jeg videre i god tro om at jeg har opptrådt etter mine standarder eller finner ut hva jeg kan lære fra det som skjedde. Anonymkode: 86ec8...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå