Gå til innhold

mann med ereksjonsproblemer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

min nye mann som er fantastisk på alle områder har dessverre ereksjonssvikt.  den blir halvvstiv, før den etter kort tid blir slapp igjen.. ender med at han bruker dildo på meg.  Han er 40 år og har høyt blodtrykk, går på blodtrykksmedisin. er ganske overvektig. Min x hadde også ereksjonsproblem, og det nyttet ikke å få den opp. halvtimes suging og sånn, ble drittlei. der ble det tilslutt medisin , som var veldig effektiv. Men den var svindyr, og hvert samleie kostet 100 kroner.. Med den nye typen har vi ikke snakket om problemet, vet ikke hvordan jeg skal ta det opp... men jeg tror ikke den blir normal stiv sånn som det er nå, og jeg orker ikke suge osv når det ikke funker.  vi må bruke kondom, og det gjør ikke akkurat saken bedre.....

Anonymkode: cb5ef...724

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke forlatt en partner som med tiden fikk ereksjonsproblemer. Men hadde ikke gått inn i ett forhold med en som hadde det. Blodtrykksmedisiner og stor overvekt fører ofte til potensproblemer.

Anonymkode: 9d32a...203

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil han ha sex, så får han gå inn for det selv. Trene, bedre blodtrykket, slanke seg, spise sunt uten å surve. Hvis ikke kan han pakke vekk slappetissen og du finne deg en som gir deg den sexen du fortjener. 

Anonymkode: 99693...259

AnonymBruker
Skrevet

Nja, har du spurt om de tenner på deg?

Anonymkode: 704a3...b7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nja, har du spurt om de tenner på deg?

Anonymkode: 704a3...b7d

Forholdet høres ganske nytt ut. Så da er det fortsatt han som må gjøre noe med problemet om han velger å være med noen som han ikke er tiltrukket av. 

Anonymkode: 0e51f...814

Skrevet

Prøv penisring. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere prøvd penispumpe? Det fungerte for mannen min. Vi kjøpte via en ny nettbutikk, en del billigere enn de vanlige store 😊

Anonymkode: fe8b1...316

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...