Gå til innhold

Vanskelig å leie kjole i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt frustrert nå. tenkte jeg skulle leie en kjole, siden jeg ikke har 10000 å bruke på kjole liksom. Men hverken i Oslo eller Lillestrøm leier de ut kjoler nesten. Og ihvertfall ikke de jeg vil ha!! Type pronovias/ st. patrik osv. disse som er litt drapert over magen og uten stropper/ armer. Også vil jeg heller ikke ha helt hvit, men gold elelr ivory. Noen som kan hjelpe meg med et sted som leier ut slike kjoler i nærheten av oslo, eller er det kanskje noen som sklal selge en slik type kjole brukt i strl. 38?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

www.carinabrudesalong.no... ligger i hønefoss

Skrevet

Har en venninne som hadde samme problem som deg. Tror hun dro til Ski og fant utleiekjoler. Men hun endte opp med å kjøpe brukt...

Skrevet

Hva med www.finn.no

kanskje du finner drømmekjolen din til en billig penge ;)

Skrevet

Husk at du kan selge den til halve prisen etterpå da. Da kommer du ikke så ille ut av det alikevel.

Neste lørdag 24. skal Christiane ha stort salg på Plaza med 2005 kjoler. Nye kjoler som kun er prøvd av kunder i butikk.

jeg skal dit og se, og kanskje er jeg heldig og finner en på salg som jeg kan selge igjen. Da blir ikke regnestykket galt.

Anne

Gjest Gjest_nuwanda_*
Skrevet
Husk at du kan selge den til halve prisen etterpå da. Da kommer du ikke så ille ut av det alikevel.

Det er vel ikke riktig? Du kan håpe at du får solgt den til halv pris etterpå... Det ligger over 500 annonser ute på Finn.no (jeg kjøpte selv min der!)... så jeg tror det er maange bruder som "gambler" med at de skal få solgt sin der, uten at de lykkes.

Jeg tror det kommer veldig an på hvilken størrelse man er og om hva slags modell det er snakk om. Mitt råd er å ikke legge inn "salg av brudekjole etter bryllupet" inn som en post i bryllupsbudsjettet :)

Skrevet

Det var jeg som skrev innlegget om salg av halve prisen.

Jeg er helt enig i det du skriver. Det kommer helt an på hvilken kjole, merke, strl etc.

Selv har jeg sett på Demetrios kjole som er populær og jeg er en strl som er lett å selge.

Får ialle fall håpe... :forvirret:

Anne.

Skrevet

Anbefaler deg som startet dette innlegget om å lete etter brukt kjole, f.eks på Finn.no, på markedsplassen her på KG eller andre bryllupssider.

Kjøpte selv min kjole brukt, og ble storfornøyd, og tror jeg betalte omtrent det samme som det koster å leie.

Skrevet (endret)

Innlegget er slettet, da vi ikke ønsker innlegg av typen kjøp og salg i forumet.

Benytt dere av vår markedspalss.

Misty (mod)

Endret av Misty
Skrevet

Neste lørdag 24. skal Christiane ha stort salg på Plaza med 2005 kjoler. Nye kjoler som kun er prøvd av kunder i butikk.

Jeg kjøpte min kjole på dette salget i fjord... Det ble billigere enn om jeg skulle ha leid ;)

Skrevet

Jeg skal også dit hadde jeg tenkt. Enten finner jeg en rimelig kjole fra i fjor ellers så selger de alle 2006 modeller med 10% avslag. :)

Hilsen Marianne (som skal gifte seg neste sommer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...